موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ خرداد

Motorola این مدل را به عنوان جانشینی برای Moto Z Play معرفی کرده است.
بسیار شبیه به نمونه‌ی قبلی، Z2 Play یک گوشی هوشمند رده متوسط با صفحه نمایش 5/5 اینچی و سازگار با پلتفرم لوازم جانبی Moto Mod است. قیمت آن 499 دلار خواهد بود و از طریق Verizon و یا به صورت unlocked از وب‌سایت Motorola  در تابستان قابل دسترس خواهد بود.
علاوه بر Z2 Play این شرکت چهار Mod جدید برای گوشی‌های هوشمند Z  خود معرفی خواهد کرد: JBL SoundBoost 2، Moto TurboPower Pack،  Moto Style Shell و Moto GamePad.
JBL SoundBoost 2، Moto TurboPower Pack و Moto GamePad با قیمت ۷۹/۹۹ دلار به فروش می‌رسند در حالی که شارژر بی‌سیم Style Shell به قیمت۳۹/۹۹ دلار به فروش می‌رسد. تمامی این موارد در تابستان برای فروش در دسترس هستند.
Z2 Play باریک‌تر و سبک‌تر از مدل سال گذشته است. پردازنده‌ی آن به‌روزرسانی‌شده، RAM بیشتر و دوربینی جدید از دیگر مشخصات آن است. باتری آن حدود 15 درصد کوچک‌تر است و ظرفیت باتری آن 3000 میلی‌آمپر بر ساعت می‌باشد. هر چند قیمت آن بالاتر از مدل Z Play است اما عمر باتری آن 30 ساعت ادعا شده است.
دوربین جدید این مدل با دارا بودن لنزهای دیافراگم f/1.7 روشن‌تر، فناوری فوکوس Dual Pixel و سیستم فوکوس لیزر در نورهای پائین، جای قدردانی دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه