موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

ZTE به تازگی از گوشی رونمایی کرده است از Android نسخه‌ی ۷ و پلتفرم واقعیت مجازی Google Daydream پشتیبانی به عمل می‌آورد. نام این گوشی که پرچم‌دار این شرکت نیز محسوب می‌شود، Axon 7 می‌باشد.
این شرکت تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند چینی گوشی Axon 7  خود را در ماه می سال میلادی گذشته پرده برداری کرده و طبق گفته‌ی این شرکت، نخستین گوشی پشتیبانی‌کننده از قابلیت Google Daydream در بازار می‌باشد. البته نداشتن Android نسخه‌ی ۷ در ابتدا و پشتیبانی از این پلتفرم تجربه‌ی کاملی از واقعیت مجازی را به کاربر ارائه نمی‌داده است. می‌توان گفت که گوشی‌های ساخت شرکت Google و Moto Z شرکت Lenovo از اولین گوشی‌های بازار بوده‌اند که به طور کامل از قابلیت Google Daydream پشتیبانی به عمل آورده‌اند.
در چند هفته‌ی اخیر بوده است که Google اعلام کرد که ZTE Axon 7 و Asus Zenfone AR گوشی‌های دیگری خواهند بود که از این پلتفرم به طور کامل پشتیبانی به عمل خواهند آورد.
در واقع با به‌روزرسانی گوشی ZTE Axon 7 به Android نسخه‌ی ۷، این گوشی را با قیمتی ۴۰۰ دلاری می‌توان ارزان‌ترین گوشی بازار دانست که قابلیت Google Daydream را با تجربه‌ای کامل به کاربران  ارائه می‌نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه