ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۶ آبان

یه گزارش ICTStartups، خیلی سریع‌تر از آنچه فکر می‌کردیم اتفاق افتاد و خیلی سریع‌تر ازآنچه فکر می‌کردیم عادت نه چندان آشنای اوبرسازی در خانه‌هایمان رسوخ کرد.
تهران حالا قلب استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل شده است، هنوز خیلی‌ها تاکسی‌یاب از ذهنشان بیرون نرفته؛ اسمی که در آغاز راه برای اسنپ انتخاب ‌شده بود. بعد از اسنپ، تپسی خیلی سریع‌تر روی زبان‌ها افتاد و حالا قصه‌های گفت‌وگوهایمان با رانندگان این اپلیکیشن‌ها، نقل جمع‌های دوستانه و خانوادگی‌مان شده است.
اصطلاح «کد تخفیف» سنی ندارد. شاید هنوز یک سال از تولد این اصطلاح در زبان ما نمی‌گذرد اما با هجوم سرسام‌آوری زبان ما را درنوردیده و کافی است داخل گوشی موبایلتان این عبارت را در میان پیام‌ها جست‌وجو کنید، نتیجه گویاست.
حالا پس از طوفان اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی نوبت به ارایه‌ی انواع خدمات رسید. گستره‌ای به‌واقع وسیع؛ از نظافت منزل گرفته تا تعمیرات لوازم خانه، لوله‌کشی، خشک‌شویی، کارواش در محل و صد‌ها خدمات دیگر.
هوم‌سرویز Home Servize حاصل همکاری مشترک رامین بابایی‌همتی و مهدی بهره‌ور و تیم‌شان در تهران است، که به‌عنوان اولین و جامع‌ترین سامانه‌ی هوشمند درخواست خدمات درب منزل و محل کار به‌صورت یکپارچه، هوشمند و مطمئن از دی‌ماه سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کردند.
ایجاد یک ارزش بی‌همتا برای مشتریان و پیمانکاران انگیزه‌ی اولیه‌ی ایجاد هوم‌سرویز را شکل داد که در آن هر شخصی بتوانند برای انجام کارهای مورد نیازش، افراد مطمئن و توانمند را پیدا کند. هوم‌سرویز بستری را برای افراد و سرویس‌دهنده‌های ماهر فراهم آورده است تا خدمات خود را معرفی کنند. در هوم‌سرویز، سهولت و سرعت نیز به‌عنوان یک اصل مهم و جدانشدنی تعریف‌شده است.
همچنان که سامانه‌ی هوم‌سرویز و تیم تشکیل‌دهنده‌ی آن رشد کرد و بالغ شد، نقش استراتژیک و مهم‌تری را نیز به خود گرفت. نقشی که از آن انتظار می‌رفت به‌عنوان اولین هوم‌سرویس کشور، اعتماد کاربران را به دست آورد و حالا پس از گذشت ۱۰ ماه از فعالیت آن و ارایه‌ی بیش از ۱۰هزار سرویس، همکاری هزاران سرویس‌دهنده و وجود مشتریان وفاداری که از خدمات دیگر هوم‌سرویز استفاده می‌کنند قابل‌اعتماد بودن سامانه را به ما نشان می‌دهد. قابل‌اعتماد بودن، استراتژیک‌ترین مزیت هوم‌سرویز در بازار خدمات خانه است.
امروز، هدف هوم‌سرویز تامین آسودگی خیال در دریافت خدمات برای خانواده‌ها است که توانسته این هدف را با رعایت سه اصل «پاسخگویی سریع»، «کیفیت خدمات» و «امنیت» تامین کند.
هوم‌سرویز با تکیه‌ بر بستر ایجادشده و حمایت و همدلی شرکای اصلی خود که به‌واقع سرویس‌دهندگان (همیار) می‌باشند، تمامی خدمات قابل ارایه درب منزل اعم از تعمیرات، خدمات فنی، بازسازی، نظافت، جابه‌جایی، فرهنگی و بهداشتی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و این خدمات را بر اساس نیازهای بازار و مشتریان خود توسعه خواهد داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه