تکنولوژی
مریم طاهری۸:۳۵ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

کمپانی مشهور بنگ اند اولافسن اخیرا از اسپیکرهای بلوتوث «Beoplay P2» رونمایی کرده است. در این محصول دکمه های فیزیکی کنترلی حذف شده اند و تمام عملکرد ها توسط تپ کردن و ژست های حرکتی انجام می گردد.
Beoplay P2  یک اسپیکر بلوتوث جمع و جور اما بسیار با کیفیت و خوش صدا است
البته «Beoplay P2» یک دکمه جهت خاموش و روشن کردن دارد که در پشت دستگاه جاسازی شده، اما «B&O Play» محصول جدید خود را طوری طراحی کرده که باقی کنترل ها از جمله اجرا و توقف موسیقی، افزایش یا کاهش حجم صدا یا تغییر ترک توسط تپ کردن روی دستگاه یا تکان دادن آن به شیوه های مختلف انجام گیرد. تمام ژست های حرکتی مورد اشاره توسط یک اپلیکیشن اختصاصی در موبایل شما قابل تغییر یا تعریف است.
همان طور که از سایر محصولات بنگ اند اولافسن انتظار می رود، Beoplay P2 نیز یک اسپیکر بلوتوث جمع و جور اما بسیار با کیفیت و خوش صدا است که در ساخت آن از مواد اولیه عالی شامل آلومینیوم و چرم استفاده شده.
این شرکت همچنین تلاش کرده تا قابلیت های کلیدی محصولات بزرگ تر این رده چون A1 را به اسپیکر جدید خود بیاورد، بنابراین شاهد استفاده از همان ووفر میانی و تویتر در طراحی آن هستیم. مدل A1 سال گذشته به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث بازار شناخته شد.
Beoplay P2  از طریق بلوتوث نسخه ۴.۲ به دیگر ابزارهای متصل می شود و باتری آن نیز تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی را تضمین می نماید. علاوه بر این که می توان آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کرد. البته زمان لازم برای شارژ کامل آن اعلام نشده است.
این محصول ۱۲۰ دلاری گرچه در زیر آب قادر به ادامه کار نیست، اما در مقابل پاشیده شدن مایعات به سطحش کاملا مقاوم استB&O Play .اسپیکر جدید خود را در سه رنگ مشکی، شنی و آبی روانه بازار می کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه