اپلیکیشن
رضا رزمی۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور

"Learn Languages: Rosetta Stone"، اپلیکیشن آموزش زبان شرکت آمریکایی رزتا استون است، شرکتی که یکی از نام‌آوران عرصه آموزش زبان محسوب می‌شود.

امروزه کاربران زیادی در سرتاسر دنیا به یادگیری زبان می‌پردازند، و از روش‌های گوناگونی برای آموزش استفاده می‌کنند. استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای آموزشی به یکی از راه‌های متداول زبان تبدیل شده است، و کم نیستند عده‌ای که با تکیه بر اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آموزشی موفق به یادگیری زبان می‌شوند.

"Learn Languages: Rosetta Stone"، اپلیکیشنی مناسب برای آموزش زبان است. شما از طریق این اپلیکیشن امکان یادگیری ۲۴ زبان زنده دنیا را دارید. این اپلیکیشن از شیوه‌های نوینی برای آموزش زبان دوم به شما استفاده می‌کند، و انگیزه شما را برای یادگیری زبان دوم بالا می‌برد.

در این اپلیکیشن تکنیک‌های زیادی برای آموزش تصویری و صوتی برای آموزش زبان استفاده می‌شود، چرا که آموزش صوتی و تصویری تا حد زیادی فراگیری زبان را آسان می‌کنند.

شما در این اپلیکیشن امکان یادگیری ۲۴ زبان زنده دنیا ( انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، فارسی و غیره) را به صورت گام به گام دارید.

شیوه آموزش زبان در این اپلیکیشن به صورت درس به درس است. در هر درس خواندن، نوشتن، گوش دادن و یادگیری کلمات جدید گنجانده شده است. در پایان هر درس از شما امتحان گرفته می‌شود که میزان یادگیری شما سنجیده شود.

درس اول هر زبان در این اپلیکیشن کاملا رایگان است و پس از آن اگر شما از متون آموزشی این اپلیکیشن برای یادگیری زبان خوشتان آمد می‌توانید نسبت به خرید سایر درس‌ها اقدام کنید. احتمالا شما با گذراندن یک درس از زبان مورد علاقه خود، از روش آموزشی این اپلیکیشن خوشتان می‌آید و استفاده از آن را ادامه می‌دهید.

این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید و "iOS" طراحی شده است و امکان دانلود آن در گوگل‌پلی و اپل‌استور وجود دارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید