اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر

چند روز پیش Google اعلام کرد: " توسعه دهندگان ما توانسته اند سه نرم افزار جدید باور نکردنی را برای مخاطبان گوشی‌های با Android و iOS طراحی کنند و کاربران می‌توانند از آن ها به صورت کاملا رایگان استفاده نمایند در نتیجه هر فردی که دارای یک گوشی هوشمند است خواهد توانست این سه برنامه‌ی جدید را دانلود نماید.
به تازگی سه برنامه ی جدید و نوآورانه توسط این کمپانی ارائه شده که آنها را بررسی خواهیم کرد.
Storyboard: با این برنامه به راحتی می توانید هر ویدیویی را که دوست دارید به یکی از صفحات کمیک تبدیل کنید. شما می‌توانید از یک صحنه به مدت چند ثانیه فیلمبرداری کنید تا نرم افزار از آن شش فریم را انتخاب کرده و تصویری به سبک یک کمیک به شما ارائه بدهد. علاوه بر این می توانید تصویر ایجاد شده را با دوستانتان در صفحه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه به طور انحصاری بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل Android اجرا خواهد شد.
Scrubbies: یک ویرایشگر ویدئویی است. این برنامه برای کمک به کاربران گوشی‌های هوشمند در ویرایش و پردازش ویدئو طراحی شده است. با استفاده ی حرکات انگشتان خود و به لطف این نرم افزار می توانید همانند DJ سرعت پخش ویدئو را کم و یا زیاد کنید. حرکات انگشتتان همانند دست یک DJ، با سوایپ به چپ و راست می تواند ویدئو شما را به دلخواهتان ویرایش کرده و یک ریمیکس زیبا و فانتزی برایتان بسازد. این برنامه بر روی گوشی‌های هوشمند iOS کار خواهد کرد.
Selfissimo: با کمک این برنامه امکان ایجاد کلاژ زیبا و باور نکردنی را خواهید داشت. شما می‌توانید این برنامه را مستقیما از فروشگاه‌های Android و iOS دانلود و نصب نمایید. Selfissimo می‌تواند از شما سلفی بگیرد البته یک سلفی سیاه و سفید! به سبک مورد پسند کاربران امروزی شبکه های مجازی. برای ثبت تصاویر تنها کافی است ژست بگیرید و سپس بی حرکت بمانید. نرم افزار پس از دریافت تصویر بی حرکت شما، سلفی را به صورت خودکار ثبت می کند. در نهایت می توانید با سلفی های خود یک آلبوم زیبا بسازید.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه