موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۴ تير

به‌ طور معمول، همه‌ی افراد توانایی خرید یک محصول هوشمند هزار دلاری را نخواهند داشت. در نتیجه با توجه به میزان مبلغی که برای خرید یک گوشی همراه در نظر گرفته‌اند، به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات در بازه‌ی قیمتی مطلوبشان هستند. به‌ تازگی کارشناسان، لیستی از ۵ مورد از بهترین گوشی‌های مقرون‌ به‌ صرفه، با حدود قیمتی ۲۰۰ دلار و حتی کمتر تهیه‌ کرده‌اند که در مقایسه با هم نوعان خود کیفیت بالاتری را به کاربر عرضه می‌کنند.
رتبه‌ی پنجم این گروه متعلق به محصول Xiaomi Redmi Note 5 است. شما با پرداخت ۱۸۹.۹۹ دلار، صاحب یک تلفن همراه عالی با صفحه‌نمایش بزرگ و روشن، عملکرد بسیار خوب، دوربین با کیفیت بالا، باتری با ظرفیت بالا و بسیاری از مزیت‌های رقابتی دیگر خواهید شد.
Xiaomi Redmi 5 یکی دیگر از گوشی‌های ارزان‌قیمت است که می‌توانید در بازار گوشی‌های همراه پیدا کنید. این محصول باقیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. بدنه‌ی تلفن از جنس فلز و پلاستیک است. صفحه‌نمایش مدرن با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و دوربین آن نیز کیفیت بالایی دارد. علاوه بر این نسخه‌ی Xiaomi Redmi 5 Plus دارای نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ می‌باشد و شما می‌توانید آن را به قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار خریداری نمایید. بدنه‌ی محصول از جنس فلز و پردازنده‌ی آن Snapdragon 625 می‌باشد.
 با وجود این واقعیت که Xiaomi Redmi S2 بهترین نماینده‌ی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه نیست اما دیدن آن‌ هم ضرر ندارد. شما با پرداخت ۱۵۹.۹۹ دلار صاحب یک گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهید شد. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی و اصلی با کیفیت بالا است.
رتبه‌ی اول به محصول Nubia M2 تعلق دارد. طراحی خوب، کیفیت ساخت عالی، عملکرد خوب، دوربین‌هایی با کیفیت بالا و باتری با عمر طولانی، همه و همه با پرداخت ۱۶۰ دلار از آن شما خواهد بود. تنها مورد ناامیدکننده‌ی این محصول هم سیستم‌عامل قدیمی Android 6 است که سرعت‌ بالا را در کار با گوشی برایتان فراهم نخواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه