تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

مترجم: مریم طاهری
شرکت سامسونگ، جدیدترین مدل از سری ربات ‌های جاروبرقی POWERbot خود را با نام VR7000 معرفی کرد. این مدل، دارای قدرت مکش بالا و طراحی باریک ‌تر می باشد. ارتفاع آن کمتر از ۹۷ میلی ‌متر است که از ربات جاروبرقی قبلی سامسونگ تقریبا  ۲۸ درصد باریک ‌تر است.
طراحی  ظریف و  مکش قوی
محصول جدید سامسونگ برای مصرف‌ کنندگانی طراحی شده است که طرفدار تمیزکاری اتوماتیکی بهتری هستند. تحقیقات داخلی سامسونگ نشان داد ۳۹ درصد مصرف ‌کنندگان آمریکای شمالی انتظار دارند این جاروبرقی رباتی هر جایی را تمیز کرده و مکش کافی داشته باشد که دیگر نیاز به جارو کشیدن مجدد نباشد.
با توجه به مدل انتخابی، POWERbotTM VR7000 و  با تولید حداکثر ۲۰ قدرت مکش درمقایسه با جاروبرقی ‌های معمولی، برای تمییز کردن مکان های سخت مانند زیرتخت یا لوازم خانگی، تمیزکاری مناسب و قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌کند.
قابلیت «تمیزکاری لبه‌ها» در این مدل به دستگاه امکان می‌دهد تا ۱۵ میلی‌ متری دیوار نزدیک شود. این قابلیت با قرار دادن جاروی ۲۸۸ میلی ‌متری در قسمت جلویی دستگاه فراهم شده است تا وقتی دستگاه به فاصله گفته شده از دیوار رسید، تمامی خاک و مو را جمع کند. به ‌علاوه، قابلیت «شاتر خودکار» نیز باعث می‌شود در زمان رسیدن به نزدیکی دیوار، مانعی جلوی پراکنده شدن خاک را گرفته و لبه‌ ها بیشتر تمیز شوند.
سیستم منحصربه فرد این جاروی تمیزکننده اتوماتیک در مدل POWERbotTM VR7000 تا حد زیادی میزان خاک و موی گیر  کرده در رشته‌های جارو را کاهش می‌دهد. این روش باعث می‌شود خاکروبه در مرکز جارو جمع شده و انتقال آن به سطل آشغال راحت‌ تر شده و نیاز به تعمیرات دستگاه نیز کاهش پیدا کند.
هوشمند تر از همیشه
مدل POWERbotTM VR7000 مجهز به چند قابلیت هوشمند است که موجب فعالیت خودکار دستگاه می شود. با قابلیت‌های   Visionary Mapping™ Plus  و FullView Sensor™ 2.0، این دستگاه مسیرهای خانه را نقشه‌ برداری و به خاطر می‌سپارد و   از این طریق تمیزکاری را بهتر انجام می‌دهد و می‌تواند در آینده کنترل خود را روی سطح نیز بدست گرفته و در عین حال مسیر خود را در برخورد به موانع یا اجسام کوچک (کمتر از ۱۰ میلی‌متر) نیز تشخیص دهد.
قابلیت کنترل هوشمند برق دستگاه نیز امکان تنظیم خودکار میزان مکش و عملکردهای تمیزکاری را بر اساس نوع سطوح فراهم می‌ سازد. مثلا وقتی دستگاه از سطح چوبی به فرش یا موکت می‌رود، موتور میزان مکش را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همانند بسیاری از دستگاه‌های خانگی سامسونگ، POWERbotTM VR70000  نیز امکان اتصال به اینترنت  را دارد و با یک برنامه به‌ صورت کامل از راه دور قابل کنترل است. با استفاده از یک گوشی هوشمند، کاربر می‌تواند دستگاه را روشن یا خاموش کرده، برنامه تمیزکاری به آن بدهد و سابقه تمیزکاری آن را نیز بررسی کند. همچنین، POWERbotTM VR7000  با برنامه Amazon Echo  نیز سازگار است، بنابراین کاربر می‌تواند با فرامین صوتی آن را کنترل کند.
بیونگ سام سئو، مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید: این دستگاه متناسب با نیازهای تمیزکاری خانواده ‌های پرمشغله امروزی عمل می‌کند. فقط کافی است آن را تنظیم و کارش را تماشا کنید. قابلیت مسیریابی و حسگرهای مدل POWERbotTM7000  در کنار طراحی زیبا و قدرت مکش بالا،  کارایی آن را تضمین می ‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه