سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

شرکت LeEco در نمایشگاه CES 2017 دو دوچرخه هوشمند جدید  خود را به نمایش گذاشت. این دو دوچرخه هوشمند یکی برای جاده و دیگری برای کوهستان طراحی شده است و هر دو دارای Bike OS، سیستم عامل مبتنی بر Android 6.0 Marshmallow می باشند.
Smart Road Bike دوچرخه ای طراحی شده برای پیمودن جاده است و Smart Mountain Bike با طراحی مناسب برای پیمودن کوهستان و مسیر های خشت و صعب العبور. قسمت پردازش هوش مصنوعی در هر دوی این محصول مجهز به پردازنده Snapdragon 410 می باشد. علاوه آنکه این دوچرخه ها شامل یک صفحه نمایش 4 اینچی و باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر نیز می باشند.
صاحب دوچرخه به راحتی و با استفاده از اثر انگشت خود می تواند قفل دوچرخه خود را باز کند. در نتیجه این دوچرخه از نظر امنیت نیز حرفی برای گفتن دارد. این محصول شامل حسگرهای خاص است که می تواند شرایط تناسب اندام فرد را به صورت دقیق کنترل کند و همچنین می تواند نتجه دستاورد دوچرخه سوار را با دوستان وی به اشتراک بگذارد. علاوه بر این، دوچرخه شامل ماژول GPS و نقشه های از پیش نصب شده است. همچنین مجهز به سیستم روشنایی، رادیو، تماس و فشار سنج می باشد.
بدنه و فرمان این دوچرخه هوشمند از جنس فیبر کربن است. وزن دوچرخه جاده ای 8.4 کیلوگرم و وزن مدل کوهستانی آن 12،2 کیلوگرم است. عرضه دوچرخه کوهستانی در سه ماهه دوم سال 2017 در ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد شد. در مورد قیمت این دو محصول گزارشی در دست نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه