موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲:۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۶ تير

چندی پیش خبرهایی منتشر شده بود که نشان می داد سامسونگ قصد دارد در آینده ای نزدیک یک اسمارت فون میان رده جدید را معرفی کند. این گوشی هوشمند که Galaxy A8 نام گرفته، بطور رسمی با مشخصات عالی و قیمت مناسب معرفی شد.
نمایشگر 5.7 اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و وضوح آن 1080p می باشد. چیپست 64 بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون 615 به همراه 2 گیگابایت رم وظبفه پردازش اطلاعات را برعهده دارند. حافظه داخلی 16 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت، دوربین 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در جلو به همراه یک باتری 3050 میلی آمپری از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میان رده می باشند.


جدیدترین نسخه TouchWiz بر روی اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی قرار گرفته و یک سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده است. اگر هنوز از مشخصات این گوشی هیجان زده نشدید باید بگوییم که ضخامت Galaxy A8 تنها 5.9 میلی متر است و وزن آن نیز به 151 گرم می رسد که بدین ترتیب باریک ترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ محسوب خواهد شد.
این گوشی که بصورت پیش سفارش در چین با رنگ های مشکی، سفید و طلایی قابل خرید می باشد، مشخص نیست چه زمانی برای سایر مناطق جهان عرضه خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشخصات لو رفته از گلکسی A8