سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۰ مهر

مایکروسافت برای اولین‌بار سرویس استریم بازی خود را رونمایی کرد. این سرویس که Dubbed Project xCloud نام دارد، طراحی شده تا بر روی کنسول‌ها، PCها، و حتی دستگاه‌های موبایل کار کند. Kareem Choudhry، ریاست بخش بازی‌سازی رایانش ابری مایکروسافت توضیح می‌دهد "سنجش و ساخت Project xCloud یک سفر چندین ساله برای ما بود." وی گفت "آزمایش عمومی آن را در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم از حجم‌ها و مکان‌های مختلف چیزهای جدیدی یاد بگیریم."
آن طور که The Verge قبلا به طور کامل توضیح داده بود، مایکروسافت سخت‌افزارهای سفارشی برای مراکز داده‌اش ساخته است، پس بازی‌های Xbox موجود و آینده قابل انطباق با این سرویس‌ها خواهند بود. مایکروسافت در حال آزمایش سرویس xCloud با کنترلرهای بی‌سیم Xbox متصل به کنسول‌ها، دستگاه‌های موبایل، و PCها است. مایکروسافت می‌گوید تیم‌های تحقیقاتی‌اش در حال ایجاد راهی برای جلوگیری از تاخیر از طریق تکنیک‌های شبکه‌ای پیشرفته همراه با رمزگذاری و رمزگشایی ویدئویی است. این ممکن است جریان بازی را بر روی شبکه‌های 5G ممکن سازد.
آزمایش عمومی این سرویس از سال آینده شروع می‌شود و سرویس استریم بازی Xbox مایکروسافت با رقابت‌های زیادی از سرویس‌های متنوع موجود مواجه است. رایج‌ترین رقبای آن GeForce Now ،PlayStation Now ،Shadow و Liquid Sky هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه