نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

Telegram می‌خواهد فراتر از یک سرویس پیام‌رسان کار کند. این شرکت در روز سه‌شنبه خبر از معرفی سرویسی جدید با نام Telegraph را داده است. Telegraph پلتفرم انتشار مطلبی خواهد بود که شباهت زیادی با سرویس‌های Medium و Quip خواهد داشت. نکته‌ی جالب در مورد این سرویس آن است که برای کار با آن، نیاز به داشتن حساب‌کاربری نیست. تنها کافی است که به وب‌سایت این سرویس بروید و شروع تایپ‌کردن کنید. موقعی که کارتان تمام شد، بروی «Publish» کلیک کنید تا مطلبتان بر روی وب قرار گیرد.
همان‌طور که گفته شد، این سرویس به کاربران امکان ایجاد پست‌هایی به همراه عکس، انواع علائم و نشانه‌گذاری‌ها را می‌دهد. Telegraph را می‌توان رقیب سرویس‌هایی چون Note در Facebook Messenger و یا Medium بر روی Twitter دانست. ایجاد پست در این سرویس در کم‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد؛ عنوانی برای مطلب‌ و نام نویسنده انتخاب و شروع به تایپ کردن کنید.
در پست‌های خود می‌توانید با تنها گذاشتن یک لینک، ویدئوهای YouTube و یا Vimeo و حتی توئیت‌ قرار دهید. تصویرهای موجود بر روی کامپیوتر خود را نیز به راحتی در پست‌ها می‌توانید بگذارید. از آنجایی که این سرویس نیاز به داشتن حساب‌کاربری ندارد، کاربران صفحه‌ای برای نوشته‌های گذشته‌شان نخواهند داشت و تنها هر پست دارای لینک دسترسی مستقیم خواهد بود.

برچسب هاTelegramTelegraph
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ تولید حافظه فلش ۴۸ لایه‌ای V-NAND را آغاز کرد