سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

نخستین لپ‌تاپ سری ThinkPad شرکت IBM بیست و پنج سال پیش با ترک‌پوینت قرمز رنگ در وسط و طراحی کلاسیک خود که همچنان در مدل‌های امروزه‌ی آن دیده می‌شود، عرضه گردید. Lenovo شرکتی که واحد ThinkPad را از IBM خریداری کرد، قصد دارد ۲۵ سالگی عرضه‌ی این سری از لپ‌تاپ‌ها را با ارائه‌ی نسخه‌ی خاصی از آن جشن بگیرد.
نسخه‌ی در نظر گرفته شده برای این امر، مدلی تغییر یافته از ThinkPad T470 می‌باشد. ThinkPadهای اصلی توسط Richard Sapper طراحی و در کشور ژاپن کارهای مهندسی آن انجام گرفته بود. گفته‌ می‌شود طراحی آن از جعبه‌های bento ژاپنی الهام گرفته شده بود و Lenovo با استفاده از همین مفهوم و اتصال آن با سخت‌افزار مدرن و امروزی، نسخه‌ای از آن را ارائه کرده است.
با دیدن نتایج، محصول به دست آمده را تا مقدار زیادی می‌توان شبیه به همان نسخه‌ی اولیه‌ی ThinkPad دانست.
این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و تراشه‌ی گرافیکی Nvidia GeForce 940MX می‌باشد. این محصول همچنین دارای تمام آن چیزی که یک لپ‌تاپ امروزی با خود به همراه دارد را دارا است. این لپ‌تاپ دارای یک درگاه USB-C با قابلیت Thunderbolt 3، سه درگاه USB-A، درگاه SD Card، خروجی HDMI و ارتباط Ethernet می‌باشد. این لپ‌تاپ همچنین دارای حسگر اثرانگشت نیز می‌باشد.
قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۱۸۹۹ دلار است که چندان ارزان به نظر نمی‌رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه