سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

شاید یادآوری‌اش قدری دشوار به نظر برسد، اما زمانی معرفی قابلیت ادیت گروهی و هم‌زمان یک متن توسط سرویس Google suite تغییر بزرگی محسوب می‌شد. این ویژگی با اینکه حدود یک دهه پیش معرفی شده است، اما قابلیتی است که دیگر به عنوان پیش‌فرض در نظر گرفته می‌شود. همان‌طور که این ویژگی می‌تواند در اسناد و صفحات گسترده‌ طبیعی به نظر برسد، اما به‌کار بردن آن در یک دستگاه فیزیکی همانند وایت‌بُرد می‌تواند قدری عجیب باشد. در همین راستا Google  محصول جدید خود با نام Jamboard را معرفی کرده است.
در بررسی مختصری که بر روی این دستگاه صورت گرفته است، بازخورد دستگاه توسط قلم بسیار عالی گزارش شده است، به طوری که کار با آن کاملا حس استفاده از وایت‌برد را به کاربران ارائه داده است. Jamboard توانایی تشخیص تا ۱۶ لمس همزمان را دارد، بنابراین شما و همکاران‌تان همزمان می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. واضح است که Google همان بازاری را هدف قرار داده است که Microsoft با Surface Hub خود طرح‌ریزی کرده است. البته Jamboard برای کاربرانی که از مجموعه‌ی نرم‌افزاری G Suite استفاده می‌کنند، کاربری خوشایند‌تری دارد.
Google قصد دارد Jamboard را با قیمت ۶هزار دلار در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ برای مشتریان G Suite خود عرضه کند. این شرکت آزمایش این محصول را با همکاری شرکت‌هایی چون Netflix، Spotify و Instrument آغاز کرده است و  صفحه‌ی ثبت‌نام خود را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند زودتر از موعد از این دستگاه استفاده کنند، باز کرده است.

برچسب هاJamboardgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گزارش: گوگل و توییتر گروهی برای مقالات فوری تشکیل دادند