نرم افزار
مهدی پرهیزی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

همانطور که می‌دانید مرورگر Chrome 55 برای سیستم‌عامل‌های Mac ،Windows و Linux به‌روز‌رسانی شد که طی آن سیستم فلش به طور پیش فرض غیر فعال و HTML5 جایگزین آن شد. در حال حاضر Google در به‌روزرسانی نسخه‌ی Chrome 55 برای سیستم‌عامل‌ Android نیز ویژگی Downloads را اضافه کرده است که سایت‌ها، فایل‌های موسیقی، و ویدئوها را برای تماشای آفلاین ذخیره می‌کند و همچنین افزایش طول عمر باتری دستگاه‌ها را در پی دارد.
آیکون جدید save در بالای منو به کاربران اجازه می‌دهد صفحه‌ی وب را به طورکامل که شامل متن و تصاویر است، ذخیره نمایند. در ضمن، کنترل‌گرهای پخش صوتی و تصویری، آیکون مذکور را در کنار scrubber برای شروع دانلود پس‌زمینه نشان می‌دهند. همچنین به منظور دسترسی آسان  در این منو، تمام محتوا و رسانه‌های ذخیره شده در صفحه‌ی جدیدی به نام Downloads سازمان یافته است.
سیستم مذکور دارای فهرست زمانی جهت مرتب‌سازی محتوای صفحات، ویدئو، صدا، تصاویر و اسناد می‌باشد. بدین منظور، کاربران می‌‌توانند آیتم‌های ذخیره شده‌ی متعددی را به سرعت به اشتراک گذاشته یا حذف نمایند. سایر ترفند‌های جزئی رابط کاربر، شامل بهبود رابط کاربری جستجوی متنی و با برجسته کردن کلمات اشتباه در متن‌ها صورت می‌پذیرد.
شایان ذکر است ، Chrome 55 موجب مصرف انرژی کمتر و طول عمر باتری بیشتر در دستگاه‌ها می‌شود. Google در کنار رفع مشکلات و بهینه‌سازی سیستم پخش ویدیو در پس زمینه‌ی نسخه‌ی قبل، سعی دارد توسعه‌دهندگان را به تعویض سیستم پرمصرف و سنگین فلش به HTML5 تشویق نماید. در حال حاضر، نسخه‌ی 55 این مرورگر برای سیستم‌عامل‌های Android ،Mac ،Windows و Linux در دسترس کاربران می‌باشد.

برچسب هاGoogle Chrome 55
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل توضیح می دهد چگونه مصرف باتری کروم را کاهش خواهد داد