سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

سونی اعلام کرد بیش از ۵۲۵ میلیون کنسول PlayStation را در سراسر جهان از زمان راه‌اندازی این آن از ۲۴ سال پیش تاکنون فروخته است و اینکه در حال انجام نسخه‌ی  خاصی برای یادبود این رویداد است. سونی از نسخه‌ی PS4 Pro با رنگ بدنه‌ی آبی تیره‌ی نیمه شفافی رونمایی کرد که با یک کنترلر مسابقه‌ی DualShok4، دوربین PlayStation، پایه‌ی عمودی، و هدست مونو تکمیل شده است.
وقتی سونی در سال ۱۹۹۴ از PlayStation رونمایی کرد، شاید تصور هم نمی‌کرد بتواند در کمتر از یک چهارم قرن بیش از نیم میلیون کنسول بفروشد. PlayStation4 که در سال ۲۰۱۳ در ایالات متحده‌ی آمریکا رسما معرفی شد تا پایان سال ۲۰۱۷ به تنهایی به نرخ فروش ۷۳.۶ میلیون کنسول دست یافت. اگرچه این به سادگی قابل فراموش کردن است که سونی در ابتدا سخت برای انتشار این کنسول تلاش کرد، حالا این کنسول بخش مهمی از روند موفقیت سونی را تشکیل می‌دهد که توسط مدیرعامل سابق آن، Kaz Hirai کلید خورد.
این اولین PS4 Pro است که یک درایو ۲ ترابایتی دارد، سونی همراه با کنسول جدید خود یک هدست بی‌سیم طلایی هم عرضه می‌کند که قیمت آن ۱۰۰ دلار است. اگرچه افراد علاقمند می‌توانند این کنترلر را جداگانه و به قیمت ۶۵ دلار خریداری کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه