سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

دستگاه اپتیک EyeQut که برای اندازه گیری میزان قدرت دید استفاده می شود، باید بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند قرار گیرد تا بتواند محاسبات را انجام دهد.
گجت EyeQue با استفاده از نرم افزار myEyeQue می تواند با گوشی ارتباط برقرار کند. کاربر باید این دستگاه را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار دهد. سنجش بینایی شامل 9 آزمون خواهد بود. نتایج اندازه گیری دقیقا با سنجش دید یک اپتومتریست برابری می کند و فرد می تواند برای اصلاح دید نسبت به تغییر لنز عینک خود اقدام کند.
این دستگاه به شناسایی مشکلاتی نظیر ضعیف بودن چشم و پیدا کردن شماره لنز و عینک کمک خواهد کرد. EyeQue هنوز گواهینامه دستگاه های پزشکی را دریافت نکرده، در نتیجه تنها به عنوان یک پیشنهاد در سایت کیک استارتر معرفی شده است. البته هنوز توضیحات کامل در مورد این گجت توسط توسعه دهندگان ارائه نشده و گمان می رود این گجت هم پروژه یکی از استارتاپ ها برای کسب درآمد اولیه و رسیدن به مرحله ثبت است که با پشتیبانی از کیک استارتر معرفی شده است.
EyeQut قرار است در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود. در حال حاضر قیمت این گجت برای سفارش در کیک استارتر 25 دلار و تحویل در فوریه 2017 خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه