موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

گوشی Essential از سوی شخصی ساخته شده است که خالق اولیه‌ی Android محسوب می‌گردد. پروژه‌ی ساخت این گوشی را می‌توان طرح شجاعانه‌ای دانست که قدم جدی در مسیر ارائه‌ی صفحه‌نمایشی عجیب‌وغریب و دنیای ماژولار برداشته است.
قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۶۹۹ دلار می‌باشد. شاید در نگاه اول طراحی صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ی آن، طرح Galaxy S8 را در ذهن‌ها تداعی کند، اما به شیوه‌ای که در مرکز بالای آن، حسگر دوربین سلفی خودنمایی می‌کند. این طراحی را می‌توان هوشمندانه در نظر گرفت، چراکه هیچ‌گاه پیش نمی‌آید آیکونی از اعلانات بخواهد تا وسط نوار وضعیت پیش بیاید. البته در قسمت پایین، صفحه‌نمایش دارای لبه می‌باشد.
Essential دارای پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 835 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌باشد. این گوشی دارای Android 7.1 اما با اندک تغییرات کوچکی است که خالق Android برای آن مناسب دیده است.
به طور واضح سازندگان این گوشی در تلاش برای ساخت محصولی بسیار کامل و قابل دفاعی بوده‌اند. در ساخت این گوشی از سرامیک و تیتانیوم استفاده شده است که وزن آن را تا حدودی بالا برده، اما تجربه‌ی متفاوتی را در استفاده از آن به همراه خواهد داشت. در طراحی آن چنان سادگی به کار رفته است که حتی خبری از هیچ‌گونه‌ی لوگویی بر روی آن وجود ندارد.
این گوشی همچنین دارای دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی می‌باشد. Essential دارای قابلیت اتصال ماژول‌هایی چون دوربین ۳بعدی فیلم‌برداری در پنل پشتی خود نیز می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه