موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

در هفته‌ای که صحبت‌های بسیاری در مورد کیفیت دوربین گوشی جدید Google یعنی Pixel صورت گرفت، گوشی دیگری با تمرکز بر عکاسی با نام Kodak Ektra رسما معرفی شد. این گوشی که در ابتدا در بریتانیا و اروپا عرضه خواهد شد، ۵۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. Ektra برای علاقمندان عکاسی طراحی شده است.
با توجه به آنکه Kodak تاریخچه‌ی غنی در تکنولوژی‌های عکاسی دارد، به نظر می‌رسد عرضه‌ی چنین گوشی نشان‌دهنده‌ی تعهد این شرکت به ارائه‌ی پیشرفته‌ترین المان‌های عکاسی به مصرف‌کنندگان است.
همان‌طور که گوشی هوشمند Kodak در سال ۲۰۱۵ توسط این شرکت تولید نشده است، این گوشی نیز ساخت Kodak نمی‌باشد. این  گوشی توسط یک شرکت بریتانیایی به نام Bullitt Group که مجوز نام و سایر اجازه‌نامه‌ها را از Kodak اخذ کرده است، ساخته شده است. شرکت Kodak پس از ورشکستگی سال ۲۰۱۲، بر روی حق مالکیت‌های خود تمرکز کرده است.

جزئیات کامل این گوشی به صورت زیر است:
ANDROID 6.0 (Marshmallow)
Professional results from a 21MP fast focus camera sensor with F2.0, PDAF, OIS, Dual LED Flash
 13MP phase detection auto focus front-facing camera with F2.2 PDAF
 Helio X20 2.3GHz Decacore processor with 3GB RAM
 32GB memory, expandable with MicroSD cards
 Advanced Manual Mode – adjustable on Exposure, ISO, Focal Length (Manual/Auto), White Balance, Shutter Speed, Aperture (fixed f2.0 main camera)
 Familiar scene selection dial experience – includes scene modes Smart Auto, Portrait, Manual, Sports, Bokeh, Night-time, HDR, Panorama, Macro, Landscape, Film / Video
 Integrated high quality printing app
 Super 8 Video Recorder
 Integrated social media sharing
 3000mAh, with USB 3.0 Type C fast charger

برچسب هاEktraKodak
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین ورزشی 360 درجه کداک حالا با کیفیت 4K فیلمبرداری می کند