تکنولوژی
مصطفی طبری۲۰:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد

اگر هنوز نمی دانید باید بگوییم که تعداد بیشماری وب سایت در اینترنت وجود دارند که فعالیت های شما در اینترنت را زیر نظر می گیرند. البته این صرفاً به معنای به سرقت رفتن اطلاعات حساس شما نیست، در واقع این وب سایت تلاش می کنند با جمع آوری اطلاعات و آمارهای مختلف بفهمند چه جور تبلیغاتی را دوست دارید و یا معمولاً در اینترنت چه کاری انجام می دهید.
اگر تمایل ندارید کسی رفتارهای شما در اینترنت را رصد کند، احتمالاً یک افزونه با عنوان Privacy Badger که توسط بنیاد تازه های الکترونیک یا EFF منتشر شده، به کارتان خواهد آمد. این افزونه فعلا برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس در دسترس بوده و جلوی تبلیغاتی که قصد جاسوسی از رفتارهای شما را دارند، را می گیرد.
این افزونه مدتی هست که آزمایش شده و نسخه ای که در وب سایت سازنده ارائه شده در واقع نسخه عمومی هست. به گفته EFF افزونه Privacy Badger 1.0 بسیاری از تبلیغات و وب سایت هایی که بدون اجازه شما از علایقتان جاسوسی می کنند، را تشخیص داده و آنها را بلاک می کند.
شیوه کار این افزونه با مواردی نظیر AdBlock متفاوت است، چرا که این افزونه جدید از الگوریتمی پیچیده برای تشخیص مواردی که بدون رضایت کاربر مشغول جاسوسی هستند، بهره می برد. اگر شما هم به این افزونه علاقه مند شده اید می توانید به وب سایت این بنیاد مراجعه کرده و باتوجه به مرورگرتان، افزونه مناسب را نصب کنید

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پسر ده ساله با هک اینستاگرام 10 هزار دلار بدست آورد