موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش برخی از رسانه های آمریکایی، اخیرا مقایسه ای در مورد قیمت دو پرچمدار کمپانی های Samsung با محصول Apple صورت گرفته است. با این تصمیم تحلیلگران در مورد مقایسه ی هزینه های سامسونگ Galaxy S8 و S8 Plus با iPhone 7 Plus، معلوم شد که قیمت گجت های این کمپانی کره جنوبی در آمریکا بیشتر است.
آنچه مشخص است آخرین سری از پرچمدار Samsung Galaxy دارای ویژگی های تکنولوژیک پیشرفته زیادی است. این ویژگی ها عبارتند از: صفحه نمایش بودن فریم، حجم بالای حافظه ی ذخیره سازی، ویژگی های تصویر برداری و فیلم برداری در دوربین. این گوشی هوشمند Samsung Galaxy S8 و S8+ با سیستم عامل اندروید با قیمت 720 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد. البته این قیمت بدون هزینه های حمل و نقل و مونتاژ می باشد. قیمت Phone 7 به میزان ۶۴۹ دلار و قیمت iPhone 7 Plus با دوربین دوگانه ۷۴۹ دلار آمریکا می باشد.
جالب است بدانید سامسونگ در S8 خود یک الگوبرداری از اپل انجام داده است؛ در S8 دکمه ی مجازی هوم دستگاه به میزان فشار وارد شده حساس است و می تواند با لمس های مختلف، فعالیت ها مختلفی را انجام دهد.
در مقایسه ی دوربین ها نیز می توان گفت هر دو دوربین از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و هر دو 12 مگاپیکسلی هستند. دوربین های سلفی در این دو محصول هم 8 مگاپیکسل در سامسونگ و 7 مگاپیکسل در آیفون می باشد. اما هنوز هم میزان دیافراگم لنز دوربین در S8 کمی بیشتر است. ظرفیت باتری نیز در S8 به میزان 600 میلی آمپر بیشتر است.
از لحاظ وزن نیز پرچمدار سامسونگ با 173 گرم از آیفون 188 گرمی سبک تر می باشد. صفحه نمایش نیز در گوشی سامسونگ با 6.2 اینچ بزرگتر از آیفون 5.5 اینچی می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه