پوشیدنی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند Apple Watch به‌ عنوان پیشرو در بازار ساعت‌های هوشمند، محسوب می‌شوند. البته کارشناسان تصمیم گرفتند تا با بررسی‌های بیشتر دریابند مدل تازه‌وارد Fitbit Versa در بازار می‌تواند از نظر ویژگی با Apple Watch قابل‌ رقابت باشد یا نه.
اولین مؤلفه‌ی مورد بررسی کارشناسان، قیمت این دو محصول است. قیمت Fitbit Versa دویست دلار است و این در حالی است که قیمت اولین مدل از ساعت‌های هوشمند اپل، Apple Watch Series 1 برابر با ۲۵۰ دلار بود. در نگاه اول این محصول ازنظر صفحه‌نمایش برتری نسبت به Apple Watch نداشت و قطر صفحه‌نمایش کوچک است. به نظر می‌رسد با این‌ حال ویژگی و ظرافت، بیشتر مورد علاقه‌ی بانوان باشد.
مدت‌ زمان روشن ماندن ساعت Fitbit Versa، چهار روز است و این در حالی است که ساعت Apple Watch تنها برای ۱۸ ساعت ذخیره‌ی انرژی دارد. تعداد برنامه‌ها و خدمات ارائه‌ شده در ساعت هوشمند شرکت Fitbit کمتر است. هیچ گزینه‌ای برای ورود به ایمیل و شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. البته کارشناسان این مؤلفه را مثبت ارزیابی می‌کنند زیرا کاربر به دنیای مجازی منحرف نخواهد شد.  به همين خاطر، کارشناسان به اين نتيجه رسیده‌اند ساعت هوشمند Fitbit Versa بسيار کارآمدتر از Apple Watch است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه