تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي

یک اسکیت برد الکتریکی بسیار شبیه به یک اسکیت برد معمولی- اما با یک موتور الکتریکی است.
در چند سال قبل، تعدادی شرکت اسکیت برد دیده‌ایم که هرکدام ای-بردهای خود را با شکل‌ها، اندازه‌ها و حداکثر سرعت و طول عمر باتری مختلفی می‌سازند. بیشتر آنها نیاز به یک هدایت کننده‌ دارند تا کار کنند و برخی تا 1500$ گران هستند. اما مهم تراز همه این که راندن آن‌ها لذت بخش است.چیز به خصوصی در ایستادن روی یک تخته چوب با چرخ و گشتن با 20 متر بر ساعت بدون تلاش زیادی وجود دارد.
یکی از بزرگترین مشکلات اسکیت بردهای الکتریکی علاوه بر قیمت آنها، مسافت قابل طی شدنشان است. بسیاری از ای-بردهایی که امروزه وجود دارند نمی‌توانند حتی 10 مایل بدون نیاز به شارژ دوباره بروند. این مساله با گذر زمان بهتر می‌شود اما در حال حاضر تنها یک شرکت  به آن پرداخته است- شرکت موتوربرد مسافتی 40 مایلی را در یک شارژ تضمین می‌کند.
چگونه مسافت خود را در یک اسکیت برد الکتریکی تست می‌کنید؟ خب، آن را می‌رانید! پس من یک موتوربرد برداشتم و خواستم در یک سفر کامل از آن استفاده کنم. از آنجایی که من در نیویورک زندگی می‌کنم، دیدم که یک شروع خوب برای آزمایش از پایین متهتن به سمت جزیره و برگشتن به جای اول خواهد بود. در آخر، مسیر مناسبی شد. (بر ویدیو کلیک کنید تا ببینید که چگونه بود).
موتوربرد 40 مایلی باتری بسیار بزرگی دارد. آنقدر بزرگ که به آن وزنی اساسی اضافه می‌کند.در کل بیش از 20 پوند. این سنگین است.
مسافت تقریبا 30 مایل بسته به این که از چه راهی بروید طی می‌شود. برای شروع،  از مرکز شهر شروع می‌کنم و قبل از آن موتوربرد را کامل شارژ کردم. راه قسمت غربی را تا جایی که می‌شد با هل دادن خودم، DSLR و دو GoPros خودم با 20 متر بر ساعت به سمت شمال طی کردم. اولین قدم سفر به گوشه‌ی شمالی منهتن برای من یک ساعت و نیم طول کشید و باتری هنوز در حال کار بود. بسیار راضی بودم.
مسیر پایین را از میان بلندی‌های واشینگتون و سپس هارلم، اساسا به همراه ترافیک و دوچرخه سواران گذراندم. پاهایم داشت خسته می‌شد و وقتی در پارک مرکزی بالا آمدم آهی از آسودگی کشیدم. سفر تقریبا داشت به پایان می‌رسید. در پارک به سرعت پیش رفتم و به سمت شرقی رسیدم و گردشگاه رودخانه‌ی شرقی را به سمت پارک باتری برگشتم.
پس از پایان پیمایش، موتوربرد هنوز باتری داشت. یک مخزن واقعیست. بزرگ و جاگیر است، اما باتری آن در بازار امروز بهترین است. من انجام یک پیمایش 30 مایلی با یک اسکیت برد الکتریکی را توصیه نمی‌کنم، اما فقط بدانید که چنین کاری ممکن است. و بله، بسیار خوش گذشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی رویایی اپل احتمالا واقعیت پیدا نکند