موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۵۲ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

مترجم: مریم طاهری
دارندگان این محصول کم کم به مشکلات و نقص‌هایی پی بردند که در ظاهر زیبای این دستگاه وجود دارد. جدیدترین مشکلی که کاربران گوشی‌ های پیکسل گوگل گزارش کرده‌اند، مربوط به فریز شدن ناگهانی دستگاه است که باعث می‌شود به مدت چند دقیقه گوشی کاملا بلااستفاده شود. درهرحال، باید گفت این نقص از جمله مواردی است که به‌ تازگی به مشکل اصلی کاربران تبدیل شده است و روزبه‌روز به تعداد کسانی که با این مسئله مواجه شده‌اند، اضافه می‌شود.
اما متأسفانه جدیدترین مشکل اعلام‌ شده ؛ احتمالا هم شامل بخش نرم‌افزاری و هم بخش سخت‌افزاری خواهد بود. در حقیقت نمی‌توان علت رخ دادن این مورد را فقط به نرم‌افزار یا سخت‌افزار مرتبط دانست. اکنون تمام کاربران رفته‌رفته با چنین مشکلی مواجه شده‌اند و گوشی آن‌ها به حالت قفل و غیرقابل استفاده درآمده است. گاهی دکمه‌های ناوبری نیز غیر قابل مشاهده خواهند شد. این حالت معمولا بین چند ثانیه تا چند دقیقه به طول می‌انجامد.
برخی به این نکته اشاره کرده‌اند که اپلیکیشن ‌های شخص ثالثی از جمله Life 360 باعث بوجود آمدن این مشکل می‌شوند. گروهی دیگر این نقص را به‌ عنوان یکی از مشکلات بخش سرویس و سخت‌افزار ثبت کرده‌اند. اما عده‌ای دیگر از کاربران این دستگاه، حتی بدون دو عامل ذکر شده با مشکل فریز شدن دستگاه مواجه شده‌اند. بد نیست اشاره کنیم این مسئله برای هر دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال اتفاق افتاده است.
بی شک گوگل این مشکلات را برطرف خواهد کرد حتی اگر این کار به‌صورت محرمانه و بی‌سروصدا انجام شود. اما با وجود تمام این مسائل، پیکسل ‌های گوگل از جمله برترین گوشی‌ های هوشمند موجود در بازار به شمار می‌روند. 
اگر شما دارنده این نوع گوشی هستید؛ آیا متوجه این موضوع در گوگل پیکسل خود شده اید؟ از آنجائیکه ما فهمیده ایم ؛ این موضوع خیلی فراگیر نشده و آنقدر آزار دهنده نیست تا گوگل پیکسل خود را با چیز دیگری تعویض کنید.
آیا اینطور نیست؟؟؟

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه