کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۴ مرداد

۲۰۰ میلیارد دلار از کالاهای ساخت چین با تعرفه‌های ۱۰ درصدی ایالات متحده‌ی آمریکا مواجه هستند که در حال حاضر شامل ساعت‌های اپل، Fitbit و مدل‌های اسپیکر Sonos می‌شوند. این تعرفه‌ها دورنمایی از افزایش قیمت‌ها بر روی برخی دیوایس‌های الکترونیکی محبوب را در پاییز امسال موجب شده است.
آن طور که رویترز گزارش می‌کند، هم اکنون آمریکا برای لیست این نوع کالاها به صورت عمومی اظهارنظرها را دریافت می‌کند، و در نهایت تصمیم می‌گیرد کدام دسته کالاها به عنوان بخشی از اختلاف تجاری بین چین و ایالات متحده‌ی آمریکا متاثر از این تعرفه می‌شوند.
بر اساس یادداشت مثبتی برای مصرف‌کنندگان آمریکایی، محصولات نسبتا کمی از اپل، Fitbit، و Sonos احتمالا تحت تاثیر افزایش ۱۰ درصدی قیمت‌ها قرار می‌گیرند. تنها مواردی که به طور خاص در این لیست نام برده شده‌اند ساعت‌های اپل، Fitbit Charge ،Charge HR، پوشیدنی‌های Surge، و Play:3 و Play:5 از Sonos، و اسپیکرهای Sub قرار دارند.
هر یک از این دستگاه‌ها توسط ایالات متحده‌ی آمریکا تحت دسته‌بندی "مبهم" با نام "ماشین‌های انتقال اطلاعات" هستند، در حالیکه محصولات بعدی لیست ایالات متحده‌ی آمریکا ممکن است در گروه بندی دیگری قرار بگیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه