امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

متخصصان لابراتوار تخصصی ESET در مورد تلاش‌های سایبری هکرها برای نفوذ به گجت‌های کاربران اپل خبر داده‌اند. در حال حاضر مواردی از ایمیل دو گانه ثبت‌ شده است، با کمک این آدرس‌ها هکرها سعی دارند تا اطلاعات شخصی کاربران این محصولات را به دست آورند.
متخصصین آزمایشگاه ESET به کاربران اپل هشدار دادند که مجرمان سایبری در روزهای آینده مجدداً قصد ورود به ایمیل کاربران برای سرقت اطلاعات شخصی آن‌ها را دارند. در این روش کاربران با دریافت ایمیلی، به خرید محصولی در AppStore ترغیب می‌شوند. یکی از مواردی که سبب اشتباه اکثر کاربران شده است، این است که در صورت کلیک بر روی لینک، کاربر به سایت رسمی بانک برای پرداخت راهنمایی می‌شود اما در هنگام وارد کردن اعداد کارت اعتباری خود، اطلاعات توسط هکرها سرقت می‌شود.
یکی از راهنمایی‌های کارشناسان در این زمینه این است که در صورتی‌ که مایل به خرید گزینه‌ی پیشنهاد شده هستید و از صحت لینک مطمئن نیستید، کافی است خودتان با ورود به سایت فروشنده و یا اپلیکیشن AppStore درگوشی‌تان، اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید. سرقت اطلاعات شخصی و کارت‌های بانکی از طریق کلیک بر روی لینک‌های ارسال‌ شده در ایمیل، یکی از شایع‌ترین روش‌های سرقت در فضای مجازی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه