تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

با توجه به حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر نیویورک، مایکروسافت هیچ گونه تعهدی در جهت ارائه دسترسی به محتویات پست های الکترونیکی، ذخیره شده در سرور ایرلند ندارد.
به گزارش رویترز، کمپانی مایکروسافت شکایت خود را در تاریخ 2014 به دادگاه ارائه کرده بود و طی آن عنوان کرده که مقامات آمریکا درخواست بررسی ایمیل های شخصی افراد حقیقی و حقوقی را از این کمپانی دارند و گفته شده در صورت عدم همکاری این کمپانی به زور متوسل خواهند شد. مقامهای مجری قانون در آمریکا خواستار نظارت بر اطلاعاتی، اعم از ایمیل، عکس و اسناد مالی هستند که در محیط اینترنت رد و بدل میشوند.
طی حکمی قانونی که در ایلات متحده در سال 1986 به تصویب درآمده، دولت آمریکا تنها حق بررسی اطلاعات ذخیره شده در مرجع های دولتی را دارد و اجازه دسترسی به ورود به حریم شخصی شهروندان را نخواهد داشت. در نتیجه با اعطای حکم استیناف توسط قاضی دادگاه، دولت فدرال حق ندارد درخواستی مبنی بر افشای اطلاعات شخصی خارج از چارچوب دولت آمریکا، داشته باشد.
در این گزارش، طی یک سال و نیم گذشته، مقامات ایالات متحده، 5624 درخواست برای دسترسی به محتوای ایمیل های کاربران به مایکروسافت ارسال کرده اند. که در 2576 مورد کمپانی از ارائه اطلاعات مشتریانش خودداری کرده است.

برچسب هاMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها