موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

HTC مشخصات موبایل بلاکچین خود، Exodus 1 را اعلام کرد و اجازه‌ی ثبت نام برای پیش فروش آن‌ها را داد. بر اساس خبری منتشر شده، تلفن جدید شامل کیف پول ارز رمزنگاری شده‌ای است که در محدوده‌ی امنیتی عرضه می‌شود، و برای نگهداری ارز رمزنگاری و توکن‌های کاربر مانند CryptoKitties قابل استفاده است.
برای اولین بار در ماه می از این تلفن به عنوان یکی از پروژه‌های بسیار جذاب این شرکت رونمایی شد. در آن زمان، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد هر تلفن Exodus به عنوان کدی برای تسهیل کردن معامله‌ی بیت کوین در بین کاربران عمل می‌کند.
HTC مکانیسم بازیابی کلید اجتماعی را در مواردیکه فرد موبایل خود را از دست می‌دهد، دزدیده می‌شود، یا در اطلاعات کلیدی‌اش اشتباه می‌کند، ساخته است. فرد می‌تواند جزئیات این بازیابی را با تعدادی از دوستان قابل اعتمادش در میان بگذارد، این افراد پس از آن بایستی یک اپ مدیریت کلید را دانلود کنند. سپس HTC از الگوریتم به اشتراک‌گذاری امنی برای ارسال اطلاعات به دوستان استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های Exodus 1 حالت متن باز بودن آن است که به توسعه‌دهندگان شخص ثالث امکان ساختن برنامه‌های کلیدی و کیف پول‌های خودشان را می‌دهد.
از قابلیت‌های فیزیکی Exodus 1 یک نمایشگر ۶ اینچی HD Plus با نسبت تصویر ۱۸:۹، دوربین‌های دوگانه‌ی عقبی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین‌های دوگانه‌ی سلفی ۸ مگاپیکسلی با اثر بوکه، پردازنده‌ی Snapdragon 845، شش گیگابایت RAM، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، و باتری ۳۵۰ میلی آمپر بر ساعتی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه