موبایل و تبلت
مریم طاهری۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

دستگاهی با نام «تایمن» (Google Taimen) در پایگاه داده Geekbench رویت شد که اطلاعات جالبی را در مورد تلفن هوشمند بعدی گوگل در اختیارمان قرار می دهد.
طبق جزئیات مندرج در صفحه مربوط، موبایل مورد بحث از اندروید O که فعلاً فقط در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد، استفاده می کند. همچنین این دستگاه از 4 گیگابایت رم بهره برده و به پردازنده هشت هسته ای ساخت کوالکام با فرکانس 1.9 گیگاهرتز مجهز است که احتمالاً مربوط به چیپست اسنپدراگون 835 این کمپانی باشد.

کسب امتیاز 1804 در تست تک هسته ای و امتیاز 6248 در آزمون چند هسته ای است که هردوی این اعداد در Geekbench نمرات بالایی محسوب می شوند.
مشاهده Taimen و احتمال حضور چنین دستگاهی، شایعات قبلی مبنی بر عرضه سه مدل جدید از طرف گوگل در سال 2017 را قوت می بخشد. بنا به شنیده های قبلی، دو دستگاه دیگر با اسم رمز های Walleye و Muskie به عنوان جایگزین هایی برای موبایل های Pixel و Pixel XL عرضه خواهند شد.
دستگاه جدید احتمالاً به عنوان Pixel XXL عرضه می شود که ممکن است در نقش تبلت برای خانواده پیکسل ظاهر شود. البته برخی هم معتقدند Taimen می تواند بنیانگذار خانواده جدیدی از محصولات گوگل باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه