ترفند و آموزش
دنیا شکوهی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

مطمئنا دیگر نمیخواهید تصادف کنید.


درحالیکه مدت هاست مانت های(پایه نگهدارنده گوشی برای اتومبیل) شیشه اتومبیل به کاربران اجازه داده تا از اسمارتفون خود به عنوان صفحه نمایش استفاده کنند. تلاش برای استفاده از آن بر روی موتورسیکلت احمقانه به نظر میرسد، اما مدل مفهومی موتورسیکلت جدیدی از کمپانی هلندی رویت، پایه نگهدارنده تلفن را در مرکز و جلو قرار داده است و از یک آیفون به عنوان صفحه نمایش برای موتور رویت #95 استفاده کرده است.
بر اساس موتور سیکلت 950 سوپر اندورو KTM، رویت #95، ابزار و وسایل سنتی را کاملا جایگزین کرده است. به جای آن یک بست ویژه برای آیفون شما طراحی کرده است. که در زمان واقعی میتواند اطلاعات کلیدی شما را با استفاده از اپلیکیشن dash” “ به نمایش در بیاورد.
ارتقای موتور مدل مفهومی


به عنوان یک مدل موتورسیکلت  مفهومی، تعداد دیگری امکانات پیشرفته وجود دارد، مانند مخزن سوخت تمام آلومینیوم و همینطور سیستم راندن تمام چرخ کریستینی، که به موتور سیکلت این امکان را میدهد تا قدرت را  به چرخ جلو انتقال دهد که باعث میشود انقباض تایر عقب 80 درصد یا بیشتر کم شود. با افزودن اپلیکیشن ها و امکانات جهت یابی به گوشی آیفون اتصال آن به موتورسیکلت کاملا قابل پیش بینی بود.
گرچه داشتن صفحه نمایش آیفون برای موتورسیکلت بسیار جذاب است اما هنوز زود به نظر میرسد که تولید کنندگان موتورسیکلت برای استفاده از این محصول عجله کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل