تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد

برای یک لحظه تصور کنید دنیایی وجود دارد که در آن اشیای بیجان نه تنها میتوانستند تولید مثل کنند بلکه میتوانستند فرزندان دورگه ایجاد کنند. حالا تصور کنید که در این دنیا یک یکچرخه  با یک رانک آمیزش میکند . اگر این تئوری واقعی بود من هیچ شکی نداشتم که فرزند آنها موتوپوگو میشد.
به تازگی کیک استارتر این وسیله ی قابل راندن عجیب را راه اندازی کرده که ترکیبی عالی از دو وسیله است. جدی، بروید برای خودتان یک جدول پانت درست کنید. یک یکچرخه ی پدالی معمولی را در یک طرف آن و یک رانک را در طرف دیگر قرار دهید. نتیجه ی بدست آمده همه ی مشخصات یک موتوپوگو را خواهد داشت. این وسیله الکتریکی است؛ یک چرخ دارد و به طور قطع در بخش بعدی paul blart:mall cop توسط کوین جیمز رانده میشود. و اگر من علاقه ی شدید فوری ای برای استفاده از آن را نداشته باشم نفرین میشوم!



از شوخی گذشته ، موتوپوگو تقریبا همه ی ویژگی های خوب والدینش را دارد. برای عقب و جلو رفتن تنها کاری که باید بکنید این است که به سمت مورد نظر مایل شوید و موتور مرکزی 60V 500W شما را شتابان به آن راه خواهد برد. در زمان راندن ، ( و همینطور وقتی که نمیرانید) ،ژیروسکوپ ماشین را محکم و ثابت نگه میدارد و از افتادن شما جلوگیری میکند. و چون فضای زیادی در چرخ روغن کاری شده ای که بر آن قرار گرفته وجود دارد، به اندازه ی کافی عمر باتری برای 18 مایل رفتن با 25 تا سرعت دارد.
حالا برای اینکه منصف باشیم باید بگوییم که موتوپوگو اولین گجت قابل راندن یک چرخه ای نیست که تا به حال دیده ایم. راینو موتورز وسیله ای مشابه با ظاهری بهتر میسازد و تک چرخی بودن چیزی بود که در اسکیت بورد استفاده شد اما این به این معنی نیست که مونوپوگو هیچ چیز جدیدی برای عرضه ندارد. این وسیله ویژگی های خاصی دارد که او را از بقیه جدا میکند.


این وسیله از راینو جمع و جور تر ولی نسبت به آن کمی فربه تر است. وزن آن حدود 70 پوند اندازه ی 3 فیت . شما به راحتی میتوانید موتوپوگو را به یک مترو ببرید. یا آنرا در صندوق ماشین جا دهید. همچنین ویژگی های هوشمندانه ای دارد که گردش در محیط های شهری را آسانتر میکند . مانند حالت بالارونده که به شما کمک میکند از پله ها بالا روید.
این پروژه از همین حالا به سرمایه ی 8112 دلاری اش در کیک استارتر دست یافته است در حال تولید است. شما باید 1750 دلار برای خرید یکی از آنها کنار بگذارید ولی خیلی طولش ندهید، سازندگان این وسیله فرستادنش را از این آگوست شروع خواهند کرد.

برچسب هاMOTOPOGOUNICYCLESEGWAY
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Xiaomi ، Mi TV 3 و Ninebot mini ، یک اسکوتر خود متعادل ساز را راه اندازی میکند