تکنولوژی
رضا رزمی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ مرداد

کمیسیون ارتباطات فدرال فایل‌هایی از جزئیات «موس جادویی ۲» اپل و «کیبورد وایرلس» منتشر کرده است. هر دو محصول جدید اپل باتری‌های جدید لیتیوم یون و بلوتوث ۴.۲ دارند. به نظر می‌رسد که باتری‌ها تغییرات متحول‌کننده این محصولات جدید باشند چرا که اپل طی شش سال گذشته کیبورد و یا موس جدیدی به بازار نفرستاده است.


تغییر اولیه و مهم این محصولات این است که بلوتوث ۲.۰ کیبوردهای قبلی که ناکارآمد و قدیمی شده بود در نسخه‌های جدید با بلوتوث ۴.۰ جایگزین شده است. بلوتوث ۴.۰ مصرف انرژی کمتر، امنیت بالاتر و قدرت اتصال بهتری دارد.
تغییر بزرگ دیگر این است که باتری‌های ای‌ای که دستگاه‌های قبلی با اتکا به آن کار می‌کردند و انرژی آ‌ن‌ها تمام می‌شد و باید عوض می‌شدند قرار است با باتری‌های ثابت ۳.۸ ولت لیتیوم جایگزین شوند. هنوز مشخص نیست که این دستگاه‌ها چگونه شارژ می‌شوند. شاید برای شارژ باید آن‌ها را به یو‌اس‌بی آزاد متصل کرد تا به کامپیوتر وصل شده و شارژ شوند یا این‌که شاید اپل مثل ساعت اپل به آن‌ها امکان شارژ وایرلس دهد.


عکس‌های بیرون آمده از فایل‌های کمیسیون ارتباطات فدرال جزئیات بیش‌تری از محصولات جدید اپل را نشان نمی‌دهد. یعنی مشخص نیست که موس‌های جدید اپل مثل ساعت اپل امکان فور‌س‌تاچ دارند یا نه و این‌که چه تغییراتی در کیبورد جدید مشابه آنچه که در مک‌بوک‌ها بود انجام شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید