گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

مدیران اپل در حال مذاکره با شرکای هندی خود در جهت راه اندازی خط مونتاژ گوشی های هوشمند Apple در این کشور می باشند. بر اساس این گزارش نمایندگان هندی این کمپانی برای تولید  iPhone SE در شهر بنگلور، مرکز استان کاتارنا در هند برنامه ریزی کرده اند.
وزیر بازرگانی هند در این خصوص افزود که در طول مذاکرات با ایجاد شرایط برای بهبود رقابت در میان تولید کنندگان گوشی های هوشمند، عدم اخذ عوارض واردات این محصول مطرح شده است و علاوه بر این قرار است هند شبکه خرده فروشی را برای این محصول در سراسر هند گسترش دهد.
البته جزئیات دیگری از گفتگو فاش نشده است، اما وی گفت: فقط به همین بسنده می کنیم که گفتگو ها به اندازه ی کافی سازنده بوده است. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که هند از سال گذشته قصد همکاری با Apple را داشته و موافقت خود را برای ساخت کارخانه تولید گوشی های هوشمند iPhone در این کشور اعلام کرده است. قرار است این پروژه با همکاری کمپانی Wistron اجرا شود.
این کشور در پایان سال 2017 فرصت تبدیل شدن به یکی از قطب های تأمین گوشی های هوشمند آیفون را خواهد داشت. به طور کلی، هند در سال گذشته با تولید بیش از 85 میلیون قطعه گوشی تولید هوشمند به موفقیت بزرگی دست یافته است. در سه ماهه ی گذشته تعداد گوشی های محلی در این کشور به میزان 75 درصد از سهم بازار بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه