تکنولوژی
الناز فرجی۷:۲۱ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

اپل هفته ی پیش چند خبر منتشر کرد اما اینها ممکن است چیزهایی نباشند که منتظرشان بودید . نه مک بوک air و نه pro از سال گذشته یک پردازشگر جدید نداشته اند و هر دو به مدت چند سال است که همان طراحی را دارند . بنابراین اگر انتظار داشتید که صفحه نمایش افسانه ای retina air یا MBP با یکی از تراشه های جدید تر اینتل را ببینید ، متاسفانه نمیتوانید . اگر با این حال منتظر خبری در مورد مک بوک 12 اینچی بودید پس این هفته ی خوش شانسی شماست : اپل سبک وزن ترین نوت بوکش را با cpu جدید تر ، ssd سریع تر و گزینه ی صورتی طلایی -- اولین کامیپوتر صورتی ای که کمپانی تا به حال ساخته -- به روز رسانی کرد . جدا از رنگ جدید ، که من خیلی آن را نقد نمیکنم ، مک بوک جدید قول یک عملکرد گرافیکی 25 درصد پیشرفته تر و عمر باتری طولانی تر را میدهد . و من تائید میکنم که این حرفها صحت دارد .
اپل برای توسعه ی عمر باتری مک بود و سرعت صفحه، اعتبار زیادی به دست آورده اما یک مورد دیگر نیز وجود دارد ، این همان دستگاه سال گذشته است . اگر قبلا از مک بوک 12 اینچ دوری میکردید چون یک درگاه داشت ، پس این هنوز هم لپ تاپ مورد نظر شما نیست . اما اگر قابل  حمل بودن و کیفیت صفحه برایتان مهم است میتوانید مطمئن باشید که نسخه ی امسال دقیقا همانقدر خوب است و عملکردش نیز  بهتر است .

سخت افزار
رنگ صورتی این دستگاه به کنار ، اپل از همان سخت افزار سال گذشته استفاده کرده است . اما هنوز یک درگاه در سمت چپ وجود دارد : یک درگاه USB  نوع C که میتوانید با آن هم دستگاهتان را شارژ کنید و هم هر چیزی را که آداپتور مورد نظر به آن میخورد وصل کنید . صداهایی که از بلندگو های بالای صفحه کلید می آیند برای من هنوز عجیب اند ، هم بلندی صدا و هم تعادل نسبی.
و دیگر اینکه متوجه شدم این دستگاه چقدر به سبک زندگی من میخورد چون کوچک و مناسب سفر است . همینطور مناسب بردن به جلسه ها و اتاق های کنفرانس و نوت برداری ها .
همچنین چون پردازشگر core M امکان طراحی های بدون فن را میدهد ، استفاده از مک بوک بدون صدا خواهد بود . چیزی که در مورد AIR یا PRO صدق نمیکند . به علاوه گرچه من آخرین بار به گرم شدن قسمت پایینی لپ تاپ اعتراض کردم ، اما امسال این مشکل را نداشتم . این دستگاه روی پاهای من کاملا خنک بود .

برچسب هاAppleMacbook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید