نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

شرکت Slack یک راه جدید برای برقراری ارتباط با همکاران، با اضافه کردن مکالمه‌ی تصویری راه‌اندازی کرده است. حال شما می‌توانید نه تنها برای اعضای تیم کاری خود پیام بفرستید، بلکه مکالمه‌ی صوتی و کنفرانس تصویری فردی یا گروهی نیز داشته باشید و همچنین می‌توانید از emojis در چت‌تان استفاده کنید.
مکالمه‌ی تصویری طی چند روز آینده منتشر خواهد شد اما برای تمامی سیستم‌عامل‌ها در دسترس نمی‌باشد. شما می‌توانید تمام ویژگی‌ها را در اپلیکیشن‌های رومیزی مک و ویندوز Slack و همچنین در Google Chrome دریافت کنید، اما با تلفن همراه نمی‌توان به تماس‌های ویدیویی پیوست، تنها می‌توان مکالمات صوتی را به اشتراک گذاشته و دریافت نمود. شایان ذکر است در ماه ژوئن، تماس صوتی Slack معرفی شد و در پایان سال، نسخه‌ی کامل آن پشتیبانی می‌شود. بدیهی است در انجام این کار، Slack به دنبال ساده کردن گردش کار تیمی و به احتمال زیاد نگه داشتن کاربر در به کار‌گیری از اپلیکیشن مذکور به مدت بسیار طولانی‌تری به جای استفاده از خدمات third party است.
Slack قطعا نمی‌خواهد تصور کنید که مکالمه‌ی تصویری در این پلتفرم مانند سایر سرویس‌ها خسته‌کننده است، بنابراین به رابط‌کاربری همانند Snapchat روی آورده است.
مکالمه‌ی تصویری برای هر کاربر Slack در دسترس می‌باشد. اگر شما در یکی از برنامه‌های مالی هستید، تیم‌تان قادر به برقراری تماس ویدئویی گروهی تا ۱۵ نفر نیز می‌باشد.

برچسب هاSlack
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Slack مدیر اجرایی دیگری را از دست داد؛ این‌بار مدیر پلتفرم محصولات