تکنولوژی
الناز فرجی۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

خانه شناور ساحلی که دارای سند رسمی شده است،  مساحتی برابر با 372 مترمربع را پوشش می‌دهد.
زمانی که برای اولین بار ساخت خانه شناور ساحلی اعلام شد، به نظر می‌آمد طرحی است که همیشه بر روی تخته طراحی خواهد ماند. درست برعکس، نسخه اول آن در مرکز جهان در شهر دوبی ساخته شد. برای آن‌ها که به این طرح علاقه ‌مندند باید گفت که جزییاتی از نمونه بزرگ‌تر به ‌تازگی منتشر شده است.
خانه‌های شناور ساحلی توسط شرکت Kleindienst Group در امارت متحده عربی طراحی، مهندسی و ساخته می‌شوند. نسخه 372 مترمربعی به‌طور خاص برای گروه‌ها و خانواده‌هایی که مهمان زیادی دارند در نظر گرفته ‌شده است. شرکت Kleindienst می‌گوید که فرهنگ و سبک زندگی اماراتی را با طراحی اروپایی ترکیب کرده‌اند.
هماهنگ با نسخه اصلی Tzar Edition، واحدهای Signature Edition در سه سطح تقسیم شده‌اند، یک سطح دریا، عرشه بالایی و عرشه پایینی زیرآبی. چهار محل خواب وجود دارد که می‌توانند تا هشت بزرگ‌سال و هشت کودک را به‌طور هم‌زمان در خود جا دهند و در طول روز می‌توان از آن‌ها به‌عنوان فضای پذیرایی استفاده کرد.
قسمت دریا شامل یک اتاق خانوادگی دریایی و اتاق‌خواب دریایی است. در عرشه بالایی یک اتاق‌خواب دیگر با نام اتاق‌خواب آسمان وجود دارد ،مکانی که شرکت Kleindienst به آن مجلس آسمانی می‌گوید، مجلس اصطلاحی است عربی برای مکان نشستن یا گفتگوی صمیمانه. نهایتاً، عرشه پایینی مکان اتاق خواب اصلی، حمام، اتاق سرگرمی و یک اتاق‌خواب اضافی برای مهمان است. اتاق‌خواب زیرآبی نمایی از زندگی زیر دریا و 56 مترمربع باغ مرجانی دارد.
همان‌طور که اشاره شد، فضاهای موجود روی Signature Edition به‌صورت روان طراحی شده‌اند، به‌طوری که هر سطح از آن مطابق با نیازهای کاربران است. فضای خارجی به کنترل آب ‌وهوا مجهز است تا راحتی در تمام طول سال مهیا باشد، همچنین کاربران می‌توانند از فضای داخلی نیز با نهایت آسایش استفاده کنند.
علاوه بر فضاهای مختلف با کاربردهای چندگانه، طراحی Signature Edition را می‌توان با توجه به علایق هر مشتری شخصی‌سازی کرد. شرکت Kleindienst می‌گوید که ویژگی‌های مختلفی مانند نوع اتاق‌ها، طراحی‌های داخلی و حتی تغییر مبلمان داخلی وجود دارند. خریداران می‌تواند با گروه طراحی Kleindienst همراه شده تا طراحی خاص خود را انجام دهند و شکل دلخواه را ایجاد کنند.
شرکت قصد دارد 40 باب از خانه‌های شناور ساحلی سند دار را بسازد، به‌طوری که تا ماه اکتبر این واحدها تکمیل شوند. این واحدها 12 میلیون دینار (3.3 میلیون دلار) قیمت‌گذاری شده‌اند.

برچسب هاSignature Edition
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دانشمندان مغز کرم ها را در کنترل گرفتند