تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

امروزه میزهای ایستاده ی زیادی برای خریداران موجود است ، همینطور میزهایی که به کاربران این امکان را میدهد تا بین نشستن و ایستادن انتخاب کنند . میز ارگون یک قدم فراتر میرود . این یک میز طراحی شده برای شش نفر است که مناسب کار گروهی است و شامل قسمت های نشستن یا ایستاندن تک نفره هم میشود و با نیاز های ارگونومیک کاربران هماهنگ میشود .


میز ارگون که توسط pynk systems در مادرید طراحی شده است ، شامل کنترل های لمسی در هر بخش میشود که به کاربران این امکان را میدهد تا پارامتر هایی مانند ارتفاع دسکتاپ یا زاویه ی پلتفرم کامپیوترشان را تنظیم کنند . زمانی که موارد را مطابق میلشان تنظیم کردند ، نرم افزار میز از سنسور ها استفاده میکند تا رفتارشان را در طول روز نظارت کند ، و گاها به آنها پیشنهاد میدهد که بایستند ( یا برعکس) یا اینکه همه با هم استراحتی داشته باشند .
از آنجایی که کار گروهی باعث استفاده از یک بخش میشود ، این سیستم میتواند تنظیمات انفرادی کاربران را نیز به خاطر بسپارد و به صورت خودکار به تنظیمات قبلی برگردد . چون میزهای چند نفره ی ارگون در یک اتاق به هم مرتبط اند و حتی میتوان آن تنظیمات را در میز دیگری به خاطر آورد و استفاده کرد .
کار گروهی افراد را ملزم به رودر رویی با یکدیگر میکند ، به علاوه یک حالت agile meeting  یا جلسه ی سریع النتقال وجود دارد که به صورت خودکار همه ی بخش ها را در همان ارتفاع قرار میدهد ، بنابراین همه میتوانند در همان سطح کار کنند  طراحی دسکتاپ 180 درجه یا 360 درجه ی بخش نیز موجب جا باز کردن برای چیزهای دیگر میشود . و گفته میشود که این میز شش بخشه 30 درصد کمتر از فضای زمین را نسبت به میزهای معمولی اشغال میکند .
میز ارگون در sience park business universidad carlos3  de madrid  طراحی شد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

میز کامپیوتریِ Station؛ همچون گهواره ای برای شما هنگام کار با کامپیوترتان و همچون مشتی کوبنده برای کیف پولتان، نه بیشتر