گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ ارديبهشت

شاید مهم‌ترین دستاورد اعلام شده‌ی Google در رویداد سالانه‌ی Google I/O، دو میلیارد دستگاه فعال ماهانه‌ی این سیستم‌عامل باشد. طبق گفته‌ی مدیرعامل شرکت Google، آقای Sundar Pichai گذر این سیستم‌عامل از مرز ۲ میلیارد در هفته‌ی گذشته رخ داده و سرویس‌دهی به این میزان کاربران را افتخاری عنوان کرده است.
بیایید قدری این ارقام را با سیستم‌عامل و سرویس‌های دیگر مورد مقایسه قرار دهیم. ۲ میلیارد دستگاه فعال ماهانه‌ی Android در شرایطی است که Microsoft و سیستم‌عامل آن ۱.۵ میلیارد دستگاه فعال ماهانه دارد و این رقم برای سرویسی چون Facebook به میزان 1.94 میلیارد می‌باشد.
آخرین باری که Google چنین آماری ارائه داده بود، به سپتامبر ۲۰۱۵ بر می‌گردد که میزان دستگاه فعال ماهانه‌ی Android به میزان ۱.۴ میلیارد عنوان شده بود. باید این نکته را اشاره کرد که احتمالا در بین این کاربران، افرادی بوده‌اند که از چندین دستگاه Android استفاده می‌کرده‌اند، بنابراین آمار ۲ میلیاردی شاید آن‌چنان دقیق نباشد، اما به هر حال چنین رشدی فوق‌العاده است.
Pichai همچنین اعلام داشت که میزان کاربران فعال ماهانه‌ی Google Drive به میزان ۸۰۰ میلیون و Google Photo در حدود نیم‌ میلیارد می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه