سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲ شهريور

در نهایت اپل آماده‌ی ارتقاء کامپیوتر دسکتاپ مینی مک ارزان قیمت خود است، اما این بار قصد دارد بر روی حرفه‌ای‌ها متمرکز شود تا مشتریان حساس به قیمت را در نظر بگیرد. طبق گزارشی از بلومبرگ، اولین ارتقا مینی مک پس از چهار سال انتظار می‌رود گران‌تر از مدل فعلی باشد که همراه با نسخه‌ی Retina MacBook Air با نمایشگر ۱۳ اینچی است.
مشابه سرور مینی مک که تولید آن از اواخر ۲۰۱۴ متوقف شد، به نظر می‌رسد مینی مک جدید به شرکت‌هایی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی و ماشین‌های پردازش کمتر از معمول دارند، همچنین توسعه‌دهندگان اپ فروخته می‌شود. گفته شده اپل برای جذب کاربران حرفه‌ای از پردازنده‌های سریع‌تر و گزینه‌های ذخیره‌سازی جدید استفاده می‌کند.
مینی مک‌های امروزی با ۵۰۰ گیگابایت تا ۱ ترابایت HDD معمول، بیش از ۲ ترابایت درایو Fusion، و بیش از ۱ ترابایت درایو حالت جامد در دسترس هستند. پس برای اپل، مشخص‌ترین راه ارائه‌ی درایو Fusion و SSDهای بزرگ‌تر است. بدین ترتیب، سرعت‌های پردازنده‌ی امروزی اپل هم از مدل ۱.۴ گیگا هرتز مصرف‌کننده‌ی اولیه تا ۳ گیگاهرتز Core i7 با Intel HD پایه‌ای و گرافیک‌های ادغام شده‌ی Iris هستند، و ۱۶ گیگابایت RAM را پوشش می‌دهند. به لطف پردازنده‌های تازه وارد اینتل، اپل به راحتی قادر به بهبود مینی مک‌های جدید با سرعت‌هایی سریع‌تر و تا بیش از ۳۲ گیگابایت RAM در صورت نیاز است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه