ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي

نیروی انتظامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک محموله دستگاه‌های رمز کننده ارز دیجیتال به ارزش ۲۸ میلیارد ریال که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده بود در شهرهای تهران و کرج کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در ادامه ماموریت‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان برای شناسایی قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران این اداره، محل دپو دستگاه‌های استخراج‌گر رمز (ماينرها) که در حوزه‌ی ارزهای ديجيتالی کاربرد دارد را به ارزش ۳ میلیارد ریال در منطقه کیانمهر کرج کشف کرده و مالک این دستگاه‌ها را نیز دستگیر کردند.
وی افزود: در بازجویی از متهم دستگیر شده محرز شد که وی به عنوان رابط و فروشنده دستگاه‌ها بوده و مالک اصلی کالاهای قاچاق، فرد دیگری است که در این زمینه فعالیت دارد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و ردزنی های گسترده در نهایت منزل نام برده را در یکی از مناطق شمال غربی شهر تهران شناسایی کرده و پس از دریافت نیابت قضائی و اعزام به مکان مورد نظر، نام برده را دستگیر کرده و در بازرسي از محل ۲۹۱ دستگاه ارز ديجیتال، ۲ دستگاه پوز و مقادير زيادي فاکتورهاي فروش انواع دستگاه ارز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.
سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای مکشوفه در مجموع ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : متهم که به فعاليت در حوزه بازار تلفن‌های همراه وتجهيزات رايانه‌ای به صورت غیر قانونی درسطح تهران و شهرستان‌ها فعالیت می کرد، تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه