اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

صاحبان آیفون و آی پد در شبکه های اجتماعی از بایت مشکلات دسترسی به حساب های اپل ID خود  شکایت دارند. گفته می شود این مشکل برای سیسم عامل نسخه iOS 9.3.2 و نسخه های قبل تر همچنین نسخه ی بتا در iOS 10، به صورت متفاوت مشاهده می شود.

تنظیم مجدد رمز عبور

کاربران دستگاه های تحت اجرا سیستم عامل iOS 9.3.2 و قبل، می گویند گاهی اوقات اپلID  از آنها می خواهد تا رمز عبور خود را بازنشانی کنند. و هر بار آن ها نیاز به کد مخفی جدید دارند . اما گویا حل این مشکل بسیار آسان است.
"اپل  ID شما مسدود شده" این پیغامی است که صاحبان گوشی های هوشمند و تبلت اپل، پی از تغییر سیستم عامل خود به نسخه بتا از iOS 10 دریافت می کنند زیرا دستگاه قصد احراز هویت آن هارا در دو سیستم عامل دارد.
پیامی که برای کاربران ظاهر می شود بدین صورت است: " حساب اپل آی دی شما به دلایل امنیتی مسدود شده است برای باز کردن آن لطفا هویت خود را تایید کنید"
اگر شما قصد تغییر رمز عبوز خود را داشته باشید سیستم به شما اخطار خواهد داد که مجدد برای وارد نمودن رمز عبور اقدام نمایید
علاوه بر این، کاربران iForgot نمی توانند از خدمات این اپلیکیشن بازیابی رمز عبور استفاده کنند زیرا به صورت خودکار از برنامه خارج شده و اجازه عملیات را نخواهد داد.البته اپل از تمامی این مشکلات آگاه است و قصد دارد مشکل را برطرف نماید اما هنوز برای آن چاره ای نیا ندیشیده است.

برچسب هاApple IDiOS 10
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید