گوناگون
الناز فرجی۲۲:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

اگر مشکلی یا خطایی در یکی از راه اندازی های سفینه های تجاری ناسا پیش بیاید، کارکنان بهتر است از وسیله ی پرتاپ موشک دور شوند. ولی برای M113 زرهی مخصوص حمل پرسنل؛ که در زمان شاتل از آن استفاده میکردند، اینکار را نخواهند کرد. ابدا، اگر این وسیله های محافظت شده در مقابل کمین به اندازه ی کافی برای LAUSD خوب اند پس حتما مناسب فضانوردان نیز خواهند بود.
MRAP یک کامیون بزرگ 45000 پوندی است که در اصل برای گذر دادن گروهان ها از وسایل منفجر شونده (بمب هایی که  راه کار گذاشته میشوند ) یا کمین ها ، طراحی شده بودند. حالا ناسا میخواهد از آنها برای پناهگاه های متحرک ریزش و خرابی در حین مراحل راه اندازی استفاده کند. شاید این وسیله محکم به نظر نرسد اما به طرز شگفت انگیزی چابک است . (با سرعت 50 مایل در ساعت). در واقع در آزمایش اخیر ، قبل از برنامه ی تجاری و بازرگانی کارکناان در 2017 ، مهندسین ناسا فهمیدند که این MRAP سنگین در واقع از آنچه محاسبه کرده بودند سریع تر است.


استیو پین ، یکی از کارکنان تجاری در بیانیه ای میگوید: دانستن اینکه چقدر زمان لازم است تا شخصی را از مکان مورد نظر تا جای امنی برسانند بسیار برای عمل کاهش ریسک لازم است. میتوانید روی نقشه با خطوط تعیین کنید اما تا وقتی به صورت واقعی این فاصله را ندوید متوجه نمیشوید. " و دیگر اینکه MRAP بیشتر مانند یک کامیون معمولی رانده میشود تا یک تانک.در مورد M113 ، هر کدام از کارکنان میتوانند آنرا به آسانی برانند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ناسا و وریزون در حال آزمودن تکنولوژِی ای هستند که میتواند کل پهبادها را از راه دور نظارت کند