ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

به گزارش فارس، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درباره‌ی تاثیر خروج احتمالی از برجام بر نمایشگاه الکامپ، گفت:‌ سابقه‌ی تحریم‌های صنعت فاوای کشور به‌ عنوان صنعت پیشرفته به‌ پیش از برجام باز می‌گردد و لغو آن نیز تاثیری بر اقتصاد این صنعت ندارد.
نشست نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم با حضور ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و محمدباقر اثنی عشری رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروز در محل این سازمان برگزار شد.
سعادت با بیان اینکه الکامپ بیست و چهارم ۶ تا ۹ مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، گفت: مجوز برگزاری نمایشگاه الکامپ در ۲۷ اسفند ماه با همکاری سازمان توسعه‌ی تجارت ایران به نام سازمان صادر شد.
وی با اشاره به اینکه الکامپ در سه سال گذشته نیز توسط این سازمان برگزار شد، گفت:‌ مجری نمایشگاه امسال نیز همان مجری سال‌های اخیر نمایشگاه است که مجری نمایشگاه نفت‌وگاز نیز است و مقرر شده موضوع ارزی ریالی نیز در نمایشگاه به شیوه‌ی نمایشگاه نفت و گاز حل شود، به این معنی که شرکت‌کنندگان بخش ارزی معادل ریالی هزینه‌ی ارزی را بر مبنای ارز تک نرخی بانک مرکزی پرداخت کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه