ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش فارس، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سامانه‌های الکترونیکی کمک می‌کنند تا مراجعات مردمی کاهش پیدا کند و برای آنکه متوجه این کاهش شویم ،باید آمار را به نسبت یک سال پیش مقایسه کنیم.
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در باره کاهش مراجعات مردمی با ایجاد سامانه‌های الکترونیکی گفت:‌ موضوعی که باید به آن اهمیت ویژه داد این است که مراجعات مردم به سازمان‌ها و نهادهای دولتی یکباره و یک شبه صفر نمی‌شود. به عنوان مثال تهران من، سامانه‌ای است که شهرداری تهران برای کاهش مراجعات مردمی و الکترونیکی شدن درخواست‌ها ایجاد کرده است، اما هنوز هم برای برخی موارد مردم باید مراجعه حضوری داشته باشند.
وی افزود: با این حال این سامانه توانسته است تعداد زیادی از مراجعات مردمی را بکاهد. به طور مثال کیف پولی که برای طرح ترافیک در این سامانه طراحی شده، باعث شده که دیگر نیازی به مراجعه حضوری و خرید طرح ترافیک نباشد.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات اضافه کرد: در برخی از موضوعات که مشکلات مردمی بیشتر است، نمی‌توان این انتظار را داشت که سامانه‌ها به طور کامل پاسخگو باشند، اما این سامانه‌ها کمک می‌کند تا این مراجعات کاهش پیدا کند و برای آنکه این کاهش مراجعه را به طور محسوسی متوجه شویم باید آمار را به نسبت یک سال پیش مقایسه کنیم.
ناظمی در پایان خاطرنشان کرد: در برخی موضوعات که مردم نسبت به آنها حساس هستند و نیاز به مراجعه حضوری دارند، توانسته‌ایم با شفافیت و ارتقای سامانه‌های الکترونیکی مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه