موبایل و تبلت
مریم طاهری۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ اسفند

در حالی که هنوز هیچ نوع تصویر و شکل و شمایلی از پرچمدار جدید سامسونگ را مشاهده نکرده ایم و از طرفی خبر می رسد که احتمالاً گلکسی اس 8 با تاخیر بیشتری نسبت به  پیش بینی های  قبلی روانه بازار خواهد شد، به نظر می رسد کره ای ها از مدت ها پیش در فکر موفقیت گلکسی نوت 8 هستند.
بعد از آنکه نوت 7 به سرنوشتی بدی دچار شد و ناموفق  ظاهر شد، سامسونگ می خواهد به هر نحوی اعتماد از دست رفته اش را بازیابی کرده و مردم را برای خریداری فبلت اندرویدی سال آینده تشویق نماید.
بر همین اساس وب سایت Sam Mobile با اشاره به منابع موثق ادعا دارد سامسونگ برای گلکسی نوت 8 نام رمز «Great» به معنای «عالی» را برگزیده و می خواهد آن را خاص و منحصر به فردتر از همیشه جلوه دهد.
علاوه بر این گفته می شود شماره ساخت این دستگاه نیز SM-N950 خواهد بود؛ در حالی که نوت 7 با شماره مدل SM-N930 ساخته شد و گویا سامسونگ از روی عدد 4 (به علت اینکه در کشورهای آسیای شرقی شوم محسوب می شود) جهش کرده است.
گفتنی است طبق سنت سالیان اخیر، گلکسی نوت 8 احتمالاً تا 29 مارس سال جاری معرفی و روانه بازار خواهد شد، هرچند که این تاخیر در عرضه گلکسی اس 8 ممکن است روی برنامه زمانی فبلت در آینده  نیز تاثیرگذار باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه