سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

در ژانر بازی با توب و نمونه پین بال نسخه های کمی وجود دارد، در نتیجه پیدا کردن یک بازی جدید و هیجان انگیز در این ژانر برای کاربران بسیار دشوار خواهد بود. حال توسعه دهندگان سعی کرده اند تا این بازی را متنوع تر از قبل طراحی کنند. آنان با افزودن محل های جدید و پاداش های متنوع به هیجان بازی افزوده اند. حال کارشناسان در زمینه بازی های این چنینی، 3 نمونه برتر آن را برای کاربران معرفی کرده اند.
بازی Angry Birds Action در ردیف اول این بازی ها قرار می گیرد. در این بازی توسعه دهندگان به جای استفاده از توپ های معمولی از پرندگان استفاده کرده اند. هر پرنده دارای ویژگی های منحصر به فرد در پرتاب و دارای امتیاز متفاوتی است. نسخه جدید این بازی بسیار زیبا تر و جذاب تر طراحی شده است و کاربران از گرافیک خاص بازی لذت خواهند برد.
در مرحله دوم این بازی ها، INKS قرار دارد. در این بازی دنیای رنگ ها پیش روی شماست. شما با بازی پینبال روبرو هستید اما بسیار متقاوت! زیرا تجربه های بسیار جدیدی را در دنیای طرح و رنگ به دست خواهید آورد. در بازی با توپ پینبال باید به کیسه های رنگ بزنید تا تابلوی نقاشی شما کامل شود.
بازی PinOut در ردیف سوم قرار دارد. بازی PinOut از نظر داستان، گرافیک و موسیقی بسیار خوب عمل کرده و باعث تفاوت با رقبای خود شده است. اما در بازی PinOut شما باید با ضربه زدن های درست به توپ و رفتن به تونل های پیچ در پیچ و گرفتن نورها مراحل را یکی پس از دیگری با توجه به زمانی که دارید طی کرده و امتیاز خوبی به دست آورید. البته شما مجبور خواهید بود توپ را بر روی میز نگه دارید و در صورت افتادن توپ از میز، باید بازی را از اول آغاز کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه