ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با ایلنا، درباره‌ی نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی، صنایع و معادن و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات توضیح داد: در نشست امروز کمیسیون ها نیازها و مطالبات مردم در خصوص پیام‌رسان‌ها مورد بررسی قرار گرفت. هم چنین میزان امنیت پیام‌رسان‌های داخلی هم مورد نقد و بررسی قرار گرفته شد و مدیران پیام رسان‌های داخلی مشکلات خود را بیان کردند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه‌ی امروز تاکید براین بود که دستگاه‌های دولتی همکاری بیشتری با پیام‌رسان‌های داخلی داشته باشند و پیام‌رسان‌های داخلی مورد حمایت وزارت ارتباطات قرار بگیرند.
وی تاکید کرد: در نشست امروز کمیسیون‌ها، تصمیم گرفته شد نامه‌ای به رئیس‌جمهور مخابره شود تا به دستگاه‌های دولتی دستور دهند همکاری بیشتری با پیام‌رسان‌های داخلی داشته باشند.
نماینده‌ی مردم سبزوار خاطر نشان کرد: تاکید براین بود که مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت بیشتری داشته باشند.
وی در پایان گفت: در نهایت تصمیم گرفته شد برای ارزیابی میزان کیفیت عمل به تصمیم‌های امروز کمیسیون‌ها، جلسه‌ای تشکیل شود تا عملکرد پیام‌رسان‌ها و حمایت‌هایی که قرار است از آن‌ها بشود مورد سنجش و بررسی قرار گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه