نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

کمپانی Google طبق رسم هر ساله‌ی خود نام یک شیرینی محبوب را در جهان برای سیستم عامل‌های جدید خود بر‌می‌گزیند. این بار هم مدیران این کمپانی نام یک بیسکوئیت شکلاتی مشهور در جهان به نام Oreo را برای سیستم عامل جدیدشان انتخاب کرده اند. چندی پیش حدس و گمان ها نیز این نام را تایید می کرد اما باز هم منتظر ماندیم تا گوگل رسما از این نسخه رونمایی کند.
آنچه تاکنون درباره‌ی ویژگی Oreo مشخص شده، قابلیت تصویر در تصویر آن است. البته گفتنی است در ارائه ی رسمی این سیستم عامل، این ویژگی در گوشی های هوشمند اجرائی نخواهد شد. گفته می شود گوشی هوشمند Pixel محصول کمپانی Google، در حال حاضر می‌تواند از این ویژگی پشتیبانی کند.
به گفته ی توسعه دهندگان اهداف اصلی در هنگام توسعه‌ی Oreo، ایمنی، سرعت و شارژ به صرفه بوده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که ساختار ایموجی‌ها در این نسخه کاملا تغییر کرده است و ۶۰ ایموجی جدید را مشاهده خواهید کرد. بر اساس برنامه ریزی های کمپانی ابتدا قرار است از گوشی های جدید Pixel، سپس از سیستم عامل جدید Android Oreo رونمایی شود.
پیش از این گزارش شده است که Google Play بیش از 300 برنامه را با ویروس GhostClicker شناسایی کرده است. Android Oreo به ویژگی جدیدی به اسم Google Play Protect مجهز شده که باعث می‌شود گوشی‌ها در برابر بدافزارها ایمن‌تر باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه