سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۶ فروردين

به گزارش Fast Company، اینتل برای عرضه‌ی مودم XMM 8160 5G در زمان تعیین شده، مشکل دارد. اپل بر روی این مودم برای افزودن به اتصالات 5G در خط تولید آیفون ۲۰۲۰ خود حساب کرده است.
Fast Company می‌گوید، از آنجایی که اینتل زمان‌های تعیین شده برای عرضه‌ی تراشه‌ی 5G را چندین‌بار از دست داده است، باعث شده اعتماد اپل به آن صلب شود.
برای رویداد عرضه‌ی سپتامبر ۲۰۲۰، نیاز است تراشه‌های نمونه در تابستان سال جاری به اپل برسد، و طراحی کامل مودم هم بایستی اوایل سال ۲۰۲۰ در دسترس باشد. اینتل پیش از این اعلام کرد تراشه‌هایش در دستگاه‌های موبایل سال ۲۰۲۰ قرار می‌گیرند، و برنامه‌های آن برای فروش تراشه‌ی 8160 5G برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ است، اما معلوم نیست اینتل بتواند به اهدافش برسد.
اپل استفاده‌ی همزمان از تراشه‌های اینتل و کوالکام را در عرضه‌ی موبایل‌های آیفون 7 و 7 Plus آغاز کرد. در سال ۲۰۱۸، اینتل تامین‌کننده‌ی انحصاری تراشه‌ی LTE برای آیفون‌های XR ،XS و XS Max، متعاقب درگیری‌های قانونی اپل با کوالکام شد.
پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل قصد دارد اتصال 5G را در آیفون‌های ۲۰۲۰ معرفی کند و برای انجام این کار متکی بر تراشه‌های اینتل است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه