ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ شهريور

به گزارش پیوست، انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف فناوران رایانه‌ تهران امروز صبح (۱۳ شهریور) برگزار و پس از شمارش آرا نتایج آن اعلام شد.
نفرات برگزیده این انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار شده به ترتیب محمدرضا فرجی تهرانی با ۴۲۲ رای، سید محمد لواسانی با ۳۸۳ رای، فرهاد غنی‌زاده با ۲۶۹ رای، ناصر جلالی با ۲۵۱ رای، مجید حاجیخانی فرد با ۲۴۳ رای، جلال بهنیا با ۲۴۰ رای، رضا حیدری رنجبر با ۲۳۰ رای اعلام شده‌اند. همچنین براساس شمارش آرا منتخب کاندیدای بازرس اتحادیه با ۳۲۸ رای سید سعید نقوی الحسینی انتخاب شده است.
کاندیدای شرکت کننده در این دور انتخابات تا ۴۸ ساعت زمان دارند که اعتراضشان به این نتایج را اعلام کنند، پس از سپری شدن این زمان هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق اصناف نتایج تایید شده را برای اعلام نهایی در اختیار اتحادیه فناورران رایانه می‌گذارد.
رئیس این اتحادیه یا فردی خواهد بود که بیشترین رای را در این انتخابات به دست آورده‌ و یا تمامی اعضا بعد از تصمیم‌گیری با یکدیگر یک نفر را به عنوان رئیس جدید این اتحادیه انتخاب می‌کنند. پیش از برگزاری انتخابات سید مهدی میر مهدی، رئیس این اتحادیه بوده است. او پیش از اعلام کاندیداها  توسط هیات نظارت بر انتخابات از حضور در انتخابات اتحادیه انصراف داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه